۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۱۳۰۶

«از چشمه کوثر» تا مدح سه نور در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «از چشمه کوثر»، به مناسبت ایام میلاد حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل و حضرت امام سجاد علیهم السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.
چشمه کوثر


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت ایام فرخنده میلاد سه نور از انوار پرفروغ خاندان عصمت، حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل و حضرت امام سجاد علیهم السلام، ویژه برنامه زنده‌ «از چشمه کوثر» شریک شادی معارف جویان گرانقدر خواهد بود.

این ویژه برنامه در روز اول پخش مصادف با روز میلاد امام حسین علیه السلام به نسب ایشان و ساختار تربیتی آن امام همام با توجه به سه اصل وراثت، محیط و خانواده با تاکید بر نقش تربیتی نبوی، علوی و فاطمی پرداخته می‌شود. همچنین به خلقیات به ارث برده امام از پیامبر اکرم صلوات الله علیه مانند اقتدار آمیخته با رحمت، تبلیغ دین، شجاعت، شهامت و ... و نیز به اخلاق اجتماعی امام با بررسی مصداقی رفتاراجتماعی ایشان پرداخته خواهد شد.

در روز دوم ویژه برنامه زنده «از چشمه کوثر» که مصادف است با روز میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه السلام، نسب آن حضرت، نقش تربیتی پدر و مادربزرگوار ایشان و برجسته سازی نقش مادر در تربیت ولایی فرزند بررسی می‌شود.

در روز سوم این ویژه برنامه که مصادف با میلاد خجسته حضرت امام سجاد است نیز به سیره تربیتی ایشان بر اساس رساله حقوق آن حضرت پرداخته خواهد شد. کارشناسان این سه روز حجج اسلام میرحسینی و دُرّانی خواهند بود.

ویژه برنامه زنده «از چشمه کوثر» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی ابوالفضل سلیمانی، دستیاری امیر عباس خاقانی و اجرای رضا هدایت‌فر از 3 تا 5 تیرماه 91 ساعت 9:00 تقدیم شنوندگان فهیم رادیو معارف خواهد شد./919/د102/ن

ارسال نظرات