۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۱۳۱۱

فرمانده جدید انتظامی قم معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور سردار احمدی مقدم، مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم برگزار شد.
توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي قم توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده جدید انتظامی قم معرفی و از تلاش‌ها و خدمات سردار توکلی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و برخی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، فرمانده نیروی انتظامی کشور به ایراد سخن پرداخت.

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که مردم بیش از پیش پایبند به ارزش‌ها و اصول انقلاب هستند، از فعالیت بیش از 70 کانال ماهواره‌ای فارسی زبان برای تغییر روش زندگی مردم خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی با ارائه گزارشی از فعالیت های ناجا خاطرنشان کرد: ما ادعا نمی کنیم که نیروی انتظامی از هرگونه خطا و لغزش مبرا و مصون است، اما تلاش می‌کنیم بهتر از گذشته در مسیر اهداف خود فعالیت کنیم و گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدسعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت نیز در این مراسم سخنرانی و از نیروی انتظامی به عنوان بازوی ولایت فقیه یاد کرد.

سردار مهدی توکلی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان قم در این مراسم، گزارشی از اقدامات و برنامه ها در طول دوران فعالیت خود در نیروی انتظامی استان ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم با تاکید بر موقعیت و جایگاه شهر قم، کمک و خدمت به قم را کمک و خدمت به کشور و آبروی آن دانست و به تبیین جایگاه و نقش نیروی انتظامی در این راستا پرداخت.

در این مراسم همچنین حکم سردار کاظم مجتبایی فرمانده جدید نیروی انتظامی قم به وی اعطا شد و وی در سخنان کوتاه اهداف، برنامه ها و طرح های خود را تشریح کرد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم همچنین از طوماری که جمعی از روحانیان، خانواده های شهدا و دیگر اقشار مردمی در حمایت از اقدامات سردار توکلی آن را امضا کرده بودند، رونمایی شد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات