۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۴۱۸
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه:

بودجه معاونت تبلیغ بسیار کمتر از هزینه ساخت یک سریال تلویزیونی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه با انتقاد از میزان بودجه این معاونت اظهار داشت: اگر اداره امور رسانه‌‌های این معاونت قصد ساخت یک سریال تلویزیونی را داشته باشد تمام بودجه این معاونت هم کم است.
حجت الاسلام نبوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، با انتقاد از میزان بودجه این معاونت اظهار داشت: اگر اداره امور رسانه‌‌های این معاونت قصد ساخت یک سریال تلویزیونی را داشته باشد تمام بودجه این معاونت هم کم است.

وی با اشاره به شگردهای دشمن در تبلیغات افزود: امروزه در دنیا بالاترین میزان هزینه را برای تبلیغ خود و اعتقاداتشان می‌کنند در حالی که تبلیغ دین در کشور ما با محدودیت و کمبود بودجه مواجه است.

حجت‌الاسلام نبوی اظهار داشت: اگر انتظار داریم درخت تبلیغ دینی به ثمر بنشیند نیازمند بودجه های بسیار بالا هستیم که تحقق این مطلب نیازمند توجه جدی مسؤولین و مدیران کشوری و حوزوی به این مقوله است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: انتظار ما از مدیریت حوزه‌های علمیه این است که بالاترین رقم بودجه و اعتبار را برای فعالیت‌های این معاونت ببینند تا بتوانیم در عرصه تبلیغ دینی موفق باشیم.

وی تصریح کرد: لازم است در عرصه تبلیغ به تقویت زیرساخت‌ها و تربیت مدیران متعهد و متخصص اولویت دهیم تا در آینده شاهد شکوفایی تبلیغ دینی باشیم.

مدیر مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ با اشاره به برخی فعالیت‌های این مرکز گفت: معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه بخشی را برای شناسای طلاب نخبه و توانمند در زمینه مدیریت و برنامه‌ریزی برای تربیت و تقویت آنها فعال کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: این معاونت با تربیت طلاب مستعد و قوی به عنوان مدیر و بکارگیری آنها در سطوح پایین مدیریت به دنبال پرورش مدیر برای آینده حوزه‌های علمیه است.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صدا و سیما باید با حوزه‌های علمیه تعامل تشکیلاتی داشته باشد و بجای بهره گیری از نظرات افراد خاص، از مجموع نظرات کارشناسان حوزه علمیه استفاده کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی تاکید کرد: صدا و سیما باید با حوزه علمیه تعامل مستقیم و موثر داشته باشد و انتخاب کارشناسان حوزوی را به حوزه علمیه محول کند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: صدا و سیما باید مباحث معارفی و برنامه‌های تخصصی دینی خود را در بستر کارشناسی تخصصی خود برنامه‌ریزی کند نه بر اساس سلیقه فردی تهیه کننده و مدیران برنامه‌ها.

وی بیان داشت: پیشنهادی به برخی مدیران شبکه‌های سیما ارائه کردم که بر اساس آن محتوای هر برنامه دینی را چهار طلبه توانمند تولید کنند و در اختیار مجری و کارشناس بگذارند که علی رغم استقبال ایشان، همچنان عملیاتی نشده است./919/د102/ن

ارسال نظرات