۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۳۱۴۲۶

پذیرش 300 طلبه جدید در استان گلستان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه گلستان ظرفیت جذب حوزه علمیه گلستان را سیصد نفر اعلام کرد و گفت: قریب به نود درصد از پذیرفته شدگان برای ورود به حوزه قبول خواهند شد.
مصاحبه حوزه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه گلستان، حجت الاسلام عباس آبادی، رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه گلستان اظهار داشت: مراحل مصاحبه از پذیرفته شدگان ورود به حوزه علمیه از صبح امروز آغاز شده و تا تاریخ هشتم تیر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که 261 نفر در آزمون ورود به حوزه علمیه گلستان پذیرفته شده اند، ابراز داشت: تا کنون برای 220 نفر از این افراد پرونده تشکیل داده ایم و در مدت شش روز مصاحبه از این عزیزان به عمل خواهد آمد.

رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه گلستان با بیان این که روزانه از 45 نفر از پذیرفته شدگان مصاحبه انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: دوازده نفر از مصاحبه گیرندگان در طول مدت این شش روز وظیفه مصاحبه از این افراد را به عهده دارند.

حجت الاسلام عباس آبادی، ظرفیت جذب حوزه علمیه گلستان را سیصد نفر اعلام کرد و گفت: قریب به نود درصد از پذیرفته شدگان برای ورود به حوزه قبول خواهند شد.

وی بیان داشت: شرکت و قبولی در آزمون ورودی، تشکیل پرونده، تحقیقات اولیه، مصاحبه، تحقیقات تکمیلی، شرکت در دوره اختبار و تثبیت و در نهایت حضور در هسته گزینش از مراحل پذیرفته شدن برای ورود به حوزه علمیه است.

رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه گلستان در پایان اظهار داشت: مدیر حوزه علمیه استان، معاون آموزش حوزه علمیه استان، رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه استان، معاون تهذیب حوزه علمیه استان، مدیر مدرسه علمیه و یکی از اساتید کارشناس هسته گزینش را تشکیل می دهند./950/د102/س

ارسال نظرات