۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۴۲۹

دیدار پاسداران سپاه عاشورا با آیت الله مجتهد شبستری

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاهیان استان آذربایجان‌شرقی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.
آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه و بسیج استان با آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز اظهار داشت: سپاه به‌عنوان فرزند و بازوی توانمند روحانیت و مرجعیت شیعه، همواره آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه توطئه دشمنان را دارد.

وی با بیان این‌که کسب فیض از محضر علما و روحانیت مجاهد جزء افتخارات سپاه از ابتدای تشکیل بوده است، خاطرنشان کرد: ارتباط با علما و روحانیت آگاه جزء مأموریت‌های اصلی سپاه است، در حقیقت تصور جدایی میان سپاه و علما غیرقابل امکان است.

پورجمشیدیان از کسب رتبه نمونه کشوری از سوی هادیان سیاسی نمایندگی عقیدتی سیاسی سپاه استان در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: اعتقاد سپاه بر این است که رضایت رهبری، مقدمه رضایت امام زمان(عج) بوده و به دنبال رضایت آن حضرت، رضایت رسول اکرم(ص) و خداوند متعال شامل حال پاسداران خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ماموریت های فرهنگی و اعتقادی سپاه در راستای حفظ و حراست از نظام اسلامی اظهار داشت: فعالیت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا همواره در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی پرسنل با مواضع دشمنان و مسائل اعتقادی بوده است.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای مهم سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز به جرأت می توان اذعان داشت که هیچ مأموریت و پروژه‌ای در عرصه سازندگی وجود ندارد که قرارگاه خاتم‌الانبیا امکان ورود به آن را نداشته باشد، امروز این قرارگاه رقابت جدی با کارتل های بزرگ دنیا دارد.

پورجمشیدیان با بیان این‌که سپاه در اختیار برقراری امنیت اقتصادی، تولید و توسعه صنعتی کشور است، ادامه داد: بزرگ‌ترین پروژه‌های صنعتی کشور در اعماق آب‌های خلیج فارس به همت سپاه در حال اجراست که پارس جنوبی به عنوان نمادی از جهاد اقتصادی این نهاد انقلابی مطرح است.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت تیپ زرهی دوم امام زمان(عج) در راستای برقراری امنیت منطقه شمال غرب کشور اظهار داشت: لشکر عملیاتی 31 عاشورا آمادگی هرگونه عملیات و مأموریت در جهت مقابله با توطئه‎های دشمنان به ویژه منافقان کوردل دارد.

گفتنی است، همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاهیان استان آذربایجان‌شرقی با ائمه جمعه استان دیدار و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق بستند./935/پ203/س
ارسال نظرات