۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۴۳۳

مسابقات بین‌المللی قرآن جزو کارهای بکر و سالم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دروه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جزو کارهای بکر و سالم فرهنگی در کشور ما است.
علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، علی لاریجانی در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقات از آن به عنوان برنامه ارزشمند دینی و فرهنگی یاد کرد وافزود: این روزها ایران اسلامی از نوای دلنشین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معطر شده است.

وی خاطرنشان کرد: انصافا کار دقیق و ارزشمندی انجام شد و افراد خوب قرائت کردند و حافظان برجسته‌ای حضور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جزو کارهای بکر و سالم فرهنگی در کشور ماست، تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقاتی جای تقدیر و تشکر از همه دست‌اندارکاران به ویژه سازمان اوقاف و امورخیریه دارد.

لاریجانی ابراز امیدواری کرد که این حرکت پویای قرآنی که در کشور ما به جریان افتاده با حمایت‌های بیشتر بتواند گسترده تر عمل کند و بتواند نفوس مستعد را برای دریافت عمیق‌تر فرهنگی ـ قرآنی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته در باب مضامین قرآنی در خلال این مسابقات فعالیت‌هایی انجام شده و مقالات علمی در این زمینه وارد شده است که کار بسیار ارزشمندی است.

رییس مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تشکر مجدد از دست‌اندارکاران برگزاری این مسابقات گفت: امیدواریم این گونه برنامه‌ها به متون قرآن راه پیدا کند و در کشور ما موج آفرین باشد./919/د102/ن

ارسال نظرات