۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۵۰۰
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

شهید بهشتی مبتکر تشکیلات قضایی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شریفی با تشریح خدمات ارزنده شهید آیت الله بهشتی اظهار داشت: آن عالم مجاهد و اندیشمند مبتکر تشکیلات قضایی کشور است.
شهيد بهشتي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، رییس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع تعدادی از پاسداران جانباز در تالار پتروشیمی تبریز اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اقتدا به سالار شهیدان ثابت کرده که در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تا پای جان ایستاده است.

وی با تأکید بر این‌که پاسداران در دفاع از مرزهای جغرافیایی، معنوی و حریم ولایت پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی نه تنها در دوران 8 سال دوران دفاع مقدس، بلکه در دوران سازندگی و دهه عدالت و توسعه نیز ثابت کرده که برای تعالی نظام اسلامی از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان در ادامه با بیان این‌که سپاه هراسی استکبار جهانی ریشه در اقتدار این نهاد انقلابی دارد، خاطرنشان کرد: امروز اگر رسانه های استکبار جهانی به دنبال شایعه‌پراکنی و دروغ علیه نهاد انقلابی سپاه و بسیج هستند، به این علت است که دشمنان از اقتدار روزافزون و چشمگیر سپاه وحشت دارد.

حجت الاسلام شریفی افزود: استکبار جهانی در مقابله با سپاه پاسداران نتوانسته به منافع استثماری و استعماری خود در منطقه خاورمیانه به ویژه در کشورهای اسلامی دست یابد، از این رو با انواع ترفندها علی‌الخصوص در قالب جنگ نرم تلاش می کند چهره سپاه را مخدوش جلوه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، بر آمادگی تشکیلات قضائی استان در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اخلاقی و عقیدتی در جامعه خبر داد و گفت: قوه قضائیه در حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی و مقابله با هنجارشکنان با کسی مسامحه نخواهد داشت.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی شهید بهشتی را معمار تشکیلات قضایی نوین در کشور دانست و تصریح کرد: شهید بهشتی با خدمات شایان خود، احکام الهی از جمله حدود و قصاص را احیا کرد و خونی تازه در اجرای صحیح احکام الهی در جامعه تزریق کرد.

حجت الاسلام شریفی شکوفایی تشکیلات قضایی کشور را مرهون مجاهدت علمی و عملی شهید آیت الله بهشتی دانست و اظهار داشت: آن عالم بی‌مدعا، متواضع، ولایت‌مدار و آگاه به زمان با شهادت مظلومانه خود پرده از چهره مزّورانه منافقین برداشت و ثابت کرد که دشمنان برای تخریب چهره‌های موجه نظام اسلامی از هر راهی وارد میدان می شوند./935/پ202/س

ارسال نظرات