۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۳۱۵۵۳
آیت الله طبرسی:

روحانیت پرچمدار حرکت‎های ضد‎استعماری و استکباری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، روحانیت را پرچمدار حرکت‌های ضد استعماری و استکباری معرفی کرد و گفت: حضور روحانیت در انقلاب های مردمی همواره پر رنگ بوده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار فرمانده و جمعی از مسؤولان و پرسنل سپاه شهرستان ساری، حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهم ترین هدف تشکیل سپاه پاسداران دانست و گفت: کارنامه این نیروی قدرتمند برآمده از میان مردم در دفاع از انقلاب و ارزش های آن درخشان است.

وی به نقش سپاه پاسداران در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و با بیان این که حضور بسیج و سپاه در دفاع مقدس سبب عظمت ایران اسلامی در برابر متجاوزان به کشور شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی اهانت ها نسبت به سپاه خاطرنشان کرد: سپاه از ابتدای تشکیل تا به امروز در راه اسلام و ولایت ثابت قدم بوده است.

وی با تاکید بر این نکته که نباید از تخریب‌ها و تهدید‌ها هراسی داشته باشیم، عنوان کرد: انگیزه سپاه و تمام نیروهای دلسوز نظام، الهی است.

آیت الله طبرسی با بیان این‌که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی مفهوم والای از خودگذشتگی را عینیت بخشیدند، ادامه داد: مدافعان خاک مقدس نظام اسلامی با عشق و دلدادگی به ولی فقیه مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در ایران اسلامی شدند.

وی از خودگذشتگی و رشادت های سپاه، بسیج و ارتش را عامل پیروزی دفاع مقدس دانست و گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عزت و افتخار دوچندان کسب کرد و این مسأله مدیون فداکاری های رزمندگان است.

آیت الله طبرسی، تشکیل سپاه پاسداران را یکی از افکار اعجاز‌آمیز امام راحل برشمرد و ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل سپاه، وظیفه پاسداری از ارزش های متعای انقلاب را بر عهده سبزپوشان این نیرو قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در سه دهه اخیر گفت: قائله کردستان و به ویژه فتنه 88 از اقدامات مؤثر سپاه در حراست از نظام اسلامی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به هجمه های وارد شده به سپاه پاسداران در دوره اصلاحات اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه در آن دوران شاهد هجمه های سنگینی به این نیروی ارزشی و انقلاب در کشور بودیم.

آیت الله طبرسی در ادامه با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی بیش از سی سال است که برابر نابودی انقلاب متحد شده اند، تصریح کرد: همه توطئه های استکبار در سایه ایستادگی و اقتدار ملت ایران شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمن نظام همواره در پی ضربه زدن به آرمان های انقلاب بوده و هستند، گفت: تعریف و تمجید های دشمنان در هر مقطعی از کشور ما با توطئه ای همراه بوده است.

آیت الله طبرسی، تضعیف جایگاه ولایت و روحانیت را یکی از برنامه‌های اصلی نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: همه توطئه های دشمنان در چند دهه گذشته به ویژه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با هدف تضعیف جایگاه روحانیت دنبال شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، روحانیت را پرچم دار حرکت های ضد استعماری و استکباری معرفی کرد و گفت: حضور روحانیت در انقلاب های مردمی همواره پر رنگ بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان را عصبانی کرده است، گفت: دشمنان امروز چشم دیدن ارتقای شاخص های ایران اسلامی در بخش های مختلف را ندارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خون شهدا موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود، اضافه کرد: ملت ایران سی سال است که راه خود پیدا کرده و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند.

وی در ادامه سخنان خود به انتشار گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: با وجود همه تلاش های نظام سلطه برای جلوگیری از گفتمان امام و انقلاب، اما امروز شاهد جهانی شدن این گفتمان هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وعده امام راحل در خصوص جهانی شدن اسلام ناب امروز محقق شده است، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک شاهد تشکیل یک حکومت اسلامی در سایر نقاط جهان خواهیم بود./950/پ202/س
ارسال نظرات