۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۵۷۱

بررسی ابعاد جنگ نرم در «نیمه پنهان»

خبرگزاری رسا ـ ابعاد مختلف جنگ نرم در برنامه «نیمه پنهان» رادیو معارف بررسی می‌شود.
نيمه پنهان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، جنگ نرم واقعیتی است که همه صاحب نظران به آن اذعان دارند. اما ابزارهای این جنگ چیست؟ نقش رسانه های ایرانی در این تقابل آشکار چیست؟ شبکه های خارجی فارسی زبان چه نقشی در این فرایند ایفا کرده اند؟ رسانه ملی ایران برای مقابله با این جنگ نرم رسانه ای چه اقداماتی انجام داده است؟ فضای سایبر ایرانی چه جایگاهی در این کارزار رسانه ای و سایبری دارد؟ راهکارها و راهبردهای مقابله با این جنگ در شرایط حاضر چیست؟ ابعاد این نوع جنگ در حوزه اقتصاد، سیاست و اجتماع چه تأثیری دارد؟جواب سوالات فوق را می‌توانید با شنیدن برنامه «نیمه پنهان» از رادیو معارف بیابید.

برنامه «نیمه پنهان» به بررسی ابعاد مختلف جنگ نرم با محورهای موضوعی همچون تعریف و چیستی جنگ نرم، انواع جنگ نرم و تفاوت‌های آن، علت تقابل نظام لیبرال دموکراسی غرب با نظام جمهوری اسلامی و ... توسط دکتر احمد حسین شریفی کارشناس برنامه می‌پردازد. همچنین در این برنامه به معرفی کتاب‌هایی در مورد موضوع برنامه پرداخته خواهد شد.

برنامه«نیمه پنهان» کاری از گروه اندیشه و حکمت به تهیه کنندگی و نویسندگی ابوذر رجبی و گویندگی سید مرتضی موسوی نژاد چهارشنبه 7 تیر 91 ساعت 15:30 از شبکه رادیویی معارف پخش خواهد شد./916/د102/ع

ارسال نظرات