۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۳۱۵۷۷

چند خبر کوتاه از آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه دشمنان را به اندیشه شکستن این خط مقاومت در خاورمیانه وادار کرده است.
بيداري اسلامي
حجت الاسلام مهدی ستارزاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به تحولات اخیر منطقه و خیزش مسلمانان علیه حکومت های فاسد گفت: خاستگاه این بیداری اسلامی انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: منطقه خاورمیانه به دلیل حساستی که دارد و به دلیل اینکه منبع انرژی دنیا است همواره مورد توجه استعمارگران قرار گرفته و امروز چپاولگران درصدد هستند تا با حضور غیر مستقیم دخالت هایی در امورات کشورهای این منطقه داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به تحولات اخیر در کشور بحرین تصریح کرد: جنایاتی که اکنون در بحرین و سایر کشورها صورت می گیرد نتیجه دخالت های استعمارگران است و مردم نیز با هوشیاری این توطئه را شناسایی کرده و خیزش های منطقه نتیجه این بیداری است.

حجت الاسلام ستارزاده ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی موفق در جهان اسلام است زیرا مدیریت آن برگرفته از متن صریح قرآن کریم است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مسلمانان دنیا ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار داده اند چرا که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این ماهیت بیش از پیش برای ملت های آزاده جهان معنا پیدا می کند.

وی ادامه داد: بنابر روایتی از ائمه معصومین (ع) مبنی بر این که اگر مسلمان شب را به روز رساند در حالی که همسایه او گرسنه باشد، مسلمان نیست، این روایت حمایت همه جانبه ملت ایران از ملت های مظلوم و آزاده جهان است.

حجت الاسلام ستارزاده گفت: حمایت ملت ایران از مسلمانان جهان، قوت قلبی برای مسلمانان جهان در جهت ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، حمایت رهبر معظم انقلاب از قیام های منطقه را مصداق بارز این حمایت عنوان کرد.

مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو معرفی شد

حجت الاسلام فرهاد رستمی مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر، به عنوان مسؤول جدید این نهاد در سپاه ماکو معرفی شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام اسلام حلمی، مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو که چهار سال در این نهاد با سمت مذکور فعالیت داشت، به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر منصوب شد.

معرفی مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد ارومیه

در پی تغییر و تحولات اخیر در دانشگاه آزاد ارومیه، حجت الاسلام کیومرثی به عنوان مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد ارومیه معرفی شد.

بر اساس این گزارش، تودیع حجت الاسلام محمد مختارزاده مسؤول سابق این نهاد در خفا و به دور از اطلاع رسانه ها و مطبوعات انجام شد.

گفتنی است، حجت الاسلام محمد مختارزاده دو سال مسؤولیت نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد ارومیه را بر عهده داشت./936/پ202/س
ارسال نظرات