۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۶۲۱
امام جمعه اصفهان؛

ابرقدرت‌های جهانی از ایران رعب و وحشت دارند

خبر گزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به اینکه نقش سپاه در حراست از ایران اسلامی بسیار موثر است گفت: ابرقدرت های جهانی از ایران رعب و وحشت دارند.
1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار در دیدار با فرماندهان سپاه استان، به نقش سپاه در حراست از ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: صحبت در مورد عظمت سپاه و نقشی که در زمان انقلاب و دفاع مقدس ایفا کرد، مصداق کامل زیره به کرمان بردن است چرا که شما در بطن انقلاب رشد کرده و برای به ثمر نشستن آن تلاش بسیار کرده اید.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر این نیروی مقتدر و انقلابی نبود قطعاً کشور ما در این جایگاه قرار نداشت اگر چه نیروهای مسلح ما در پاسداری از مرزهای این کشور بسیار پویا و موفق عمل کرده اند لیکن نباید از امدادهای الهی و کمک های خداوند غافل بود.

امام جمعه اصفهان تأکید کرد: طبق آیه صریح قرآن کریم در جنگ بدر خداوند نیروهایی را به یاری رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرستاد و این سنت های الهی همچنان ادامه دارد و مصداق آن رعب و وحشتی است که ابرقدرت های جهانی از ایران دارند که اگر چنین تفکری نداشتند مسلماً از حمله به ایران فروگذار نمی کردند.

وی با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ، تحریم ها را یک فرصت دانست وتصریح کرد: امام خمینی (ره) تحریم ها را هدیه ای الهی می دانستند و می گفتند کاش تحریم تا سال های آینده ادامه یابد تا مردم ما به خود کفایی برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تربیت نسل جدید سپاه را از دغدغه های خود دانست و گفت: در سال های اخیر بسیاری از افرادی که بازماندگان انقلاب و دفاع مقدس هستند بازنشسته شده اند، لذا توجه و دقت در گزینش نیروهای جدید تلاش مضاعفی را می طلبد.

وی تصریح کرد: به فرمایش امام راحل (ره) اگر بخواهید پاسدار اسلام باشید باید ابتدا پاسدار خودتان باشید بدین معنا که خود را چنان تربیت کنید که جنگ نرم در شما نفوذی نداشته باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد نظامیان را از دخالت در امور سیاسی منع و تبیین کرد: امام (ره) که نیروهای نظامی و انتظامی را از دخالت در امور سیاسی منع کردند برای این بود که محبوبیت آنها در بین مردم خدشه دار نشود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پایان با تأکید بر این موضوع که سپاه باید نیروی مسلحی باشد که در دل مردم جای دارد، افزود: طرفداری شما از یک حزب یا گروه خاصی، طرفداران گروه مقابل را در تضاد با شما قرار خواهد داد و این مطلوب نیست./905/د102/ع

ارسال نظرات