۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۶۶۱

شماره 38 دوهفته‌نامه ندای طالبیه انتشار یافت

خبرگزاری رسا ـ سی ‎و ‎هشتمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سی ‎و هشتمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در آستانه سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

آغاز پذیرش طلبه در حوزه علمیه طالبیه، تغییر و تحول در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، حضور مبلغان حوزوی در جوار امامزادگان استان، تشییع پیکر 11 شهید دوران دفاع مقدس در تبریز، نگاهی به اثر یک محقق حوزوی، کتاب منتخب سال تبریز، همایش بصیرت در شبستر و بستری حجت الاسلام والمسلمین حسنی در تبریز از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

برگزاری دوره آموزشی فرقه شناسی ویژه طلاب بناب، اجرای طرح حفظ 5 جزء قرآن کریم ویژه طلاب آذربایجان شرقی، برگزاری دور دوم دروس آزاد حوزوی در تبریز، اهدای 700 جلد کتب قدیمی و خطی به کتابخانه حوزه علمیه طالبیه، گزارشی از مراسم پایان سال تحصیلی حوزه علمیه بناب و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب سی و هشتمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنا بر این گزارش، «بازخوانی عوامل پیدایش مدعیان دروغین مهدویّت» و « برداشت‌های منرف، افراطی و تفریطی از مهدویت » عناوین یادداشت‌هایی است که در این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین مطلبی با عنوان «توصیه آیت الله بهجت برای نجات در عصر غیبت» در ستون اخلاق در حوزه و مطلبی با عنوان « مدعیان دروغین را چگونه می توان شناخت؟» در ستون دیدگاه این شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات