۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۳۱۶۸۹

درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره ملی حضرت علی اکبر

خبرگزاری رسا ـ خبرنگار خبرگزاری رسا موفق به کسب رتبه نخست جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) شد.
درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره ملی حضرت علی اکبر اهداي جوايز اهداي جوايز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه بخش «جوان و رسانه» جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع)،‌ عصر امروز با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس و رییس پیشین سازمان ملی جوانان و مسؤولان برگزاری جشنواره در تالار وحدت تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حمزه عباسی خبرنگار خبرگزاری رسا در بخش مصاحبه این جشنواره در بین شش هزار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، موفق به کسب رتبه نخست شد.

حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه بخش جوان و رسانه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) لوح تقدیر و جایزه خبرنگار رسا را به وی اهدا کرد.

این جشنواره با هدف تقویت نگاه کارشناسی و تخصصی رسانه‌ها در حوزه‌های مرتبط با جوانان برای رفع مشکلات این نسل و ساماندهی امور مربوط به آنان، ارائه راهکارهایی صحیح برای تولید آثارمرتبط با امور نسل جوان و تقویت آثاررسانه ای برای ارتقای هویت ایرانی ـ اسلامی، امیدافزایی و نشاط بخشی جوانان برگزار شد.

بخش جوان و رسانه جشنواره ملی اکبر ویژه مطبوعات و خبرگزاری در بخش های خبر، گزارش خبری، گزارش توصیفی، گزارش تحلیلی و تحقیقی، سرمقاله و یادداشت ، مقاله، گفتگو، تیتر، عکس ، گزارش تصویری، صفحه آرایی، نرم افزار و رسانه دیجیتال برگزار شد.

جشنواره سراسری حضرت علی اکبر امسال در بخش های سرباز جوان،‌ قرآن و جوان، طلبه جوان، فیلم جوان، جوان و فعالیت های اجتماعی، جوان و ادبیات، مبتکر و مخترع جوان، کشاورز و روستایی جوان، جوان و کارآفرینی، جوان و رسانه، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و موسیقی، جوان ایرانی خارج از کشور، جوان با توانایی های خاص و جوان و هنرهای تجسمی برگزار شد. /924/پ203/ج
ارسال نظرات