۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۱۶۹۹

آغاز به کار کتابخانه تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان با ارائه بیش از 500 جلد کتاب آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام مهدي موري


حجت الاسلام مهدی موری، مسؤول واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از افتتاح کتابخانه تخصصی این مرکز خبر داد و گفت: این کتابخانه با ارائه بیش از 500 جلد کتاب در موضوعات آسیب شناسی فرق ضاله و عرفان های نو ظهور ویژه مبلغان خوزستانی افتتاح شد.

وی با بیان این که هدف از راه اندازی این کتابخانه توانمند سازی مبلغان در موضوع تبلیغ است ابراز داشت: با توجه به هجمه های سنگین فرقه های ضاله و عرفان های نوظهور بر خود لازم دانستیم که یک کتابخانه تخصصی در این زمینه راه اندازی کنیم که مبلغان بتوانند منابع و اطلاعات مورد نیاز خود را درباره فرق ضاله بدست آورند.

حجت الاسلام موری با تأکید بر این که این کتابخانه در موضوعات مختلف و کاربردی در زمینه فرقه های ضاله آماده پاسخگویی به مبلغان خوزستانی است، بیان داشت: این کتابخانه منابع و کتب نقد و بررسی چالش ها و آسیب های فرقه های ضاله و منحرف را در اختیار مبلغان قرار می دهد.

مسؤول واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: نقد و بررسی کتب فرقه های تصوف، وهابیت، بررسی کتب روایی، کلامی و تفسیری اهل سنت و مذهب تشیع و نقد فرقه ضاله وهابیت از مهم ترین موضوعات کتابخانه تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان است.

وی تأکید کرد: در آینده ای نزدیک نیز کتبی مرتبط با فرقه های زرتشتی، عرفان های نوظهور، بهائیت و فرق منحرف به دیگر کتب این کتابخانه اضافه می شوند که امیدواریم مبلغان برای به چالش کشیدن تفکرات و اندیشه های فرق ضاله و منحرف از آن استفاده کنند./9461/ت302/ب


ارسال نظرات