۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۳۱۷۲۳
حجت الاسلام مداح:

دشمنان به حقانیت و تأثیرگذاری آیت الله بهشتی واقف بودند

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آیت الله بهشتی در شرایطی به فیض عظیم شهادت نائل شد که منافقان با شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی فتنه‌ای بزرگ علیه ایشان ترسیم کرده بودند.
شهيد بهشتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مداح، مشاور عالی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در مجلس بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد آیت الله انگجی تبریز اظهار داشت: دشمنان نظام به خیال این‌که با شهادت بزرگانی چون آیت الله بهشتی می توانند به اهداف شوم خود دست یابند، اقدام به ترور فیزیکی شخصیت ها در اوائل انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله بهشتی و 72 یار صدیق انقلاب اسلامی هرچند ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای انقلاب اسلامی بود؛ اما روح تازه‌ای بر کالبد نهضت اسلامی ملت ایران دمید، چراکه خون شهید همواره عامل بقای نظام اسلامی و تسریع در ادامه حرکت جهانی این انقلاب بوده است.

حجت الاسلام مداح با بیان این‌که حادثه هفتم تیر نتیجه کینه توزی منافقان کوردل و مایه شرمساری کوته‌فکران داخلی بود، گفت: شهادت آیت الله بهشتی سندی بر حقانیت و مظلومیت آن بزرگوار بود، آن عالم وارسته در شرایطی به فیض عظیم شهادت نائل شد که منافقان با شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی فتنه‌ای بزرگ علیه ایشان ترسیم کرده بودند.

وی شهید بهشتی را ذخیره علمی و معرفتی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان خود به خوبی از جایگاه و نقش ارزنده آیت الله بهشتی در نظام اسلامی آگاه بودند، از این ‌رو ابتدا نسبت به ترور شخصیت و سپس به ترور فیزیکی آن روحانی مجاهد اقدام کردند که در نهایت خود در چشم ملت ایران خار و ذلیل شدند.

مشاور عالی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که دستگاه قضا با مدیریت ایشان بهترین ایام خود را سپری کرده بود، خاطرنشان کرد: آیت الله بهشتی برای تمام ملت ایران شخصیتی شناخته شده و معتمد بود که مجاهدت بی وقفه وی در راستای تحکیم نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر این‌که شناخت ابعاد شخصیتی شهید آیت الله بهشتی نیاز اساسی جامعه امروز است، تصریح کرد: حادثه تروریستی هفتم تیر سال 1360 در حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی، نشانه مظلومیت ملت ایران در مقابله با نظام سلطه و هراس دشمن از عزت و عظمت حکومت اسلامی بود.

حجت الاسلام مداح در پایان با ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را عامل شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: رسالت امروز ملت ایران در ادای دین خون شهیدانی چون آیت الله بهشتی حرکت در مسیر روشن ولایت برای حفظ و صیانت ارزش‌های نظام اسلامی است./935/پ202/س
ارسال نظرات