۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۷۲۶

گشایش نمایشگاه‎های مهدویت در اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان از گشایش نمایشگاه های مهدویت با موضوعات مختلف مهدوی در اهواز خبرداد.
گشایش نمایشگاه‎های مهدویت در اهواز


سید احمد پور فرجی، مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بازگشایی نمایشگاه های کتاب مهدویت خاطرنشان کرد: بنیاد مهدی موعود(عج) استان چند نمایشگاه کتاب با محوریت شخصیت شناسی امام عصر(عج) برای عموم بازگشایی کرده است.

وی به موضوعات کتب موجود در این نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: محتوای این کتاب ها موعود شناسی، شخصیت شناسی امام زمان(عج)، پاسخ به شبهات مربوط به ظهور و غیبت امام عصر(ع) و مواردی از این قبیل است.

پور فرجی با اشاره به هدف بازگشایی این نمایشگاه ها تاکید کرد: ارتقاع سطح علمی افراد نسبت به امام عصر(عج)، مقابله با شبهات و تهدید های دشمن علیه اسلام، ایجاد یک فضای معنوی و روحانی در جامعه و انتقال مفاهیم مهدوی به نسل جوان را از جمله اهداف بازگشایی نمایشگاه های کتاب مهدویت است.

مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان اظهار داشت: بیش از 300 عنوان کتاب برای علاقه‎مندان به کتب مهدویت در نمایشگاه های بنیاد مهدی موعود(ع) استان مهیا شده است.

وی به زمان و مکان نمایشگاه های مهدویت اشاره کرد و گفت: نمایشگاه های بنیاد مهدی موعود(عج) استان واقع در خیابان نادری، ایستگاه گلستان، فرودگاه اهواز است و زمان بازید از این نمایشگاه 8 صبح الی 24 می باشد و همچنین پارک ساحلی، خیابان نادری اهواز که ساعت بازدید علاقه‎مندان از آن ها از ساعت 6:30 عصر الی 12:30 شب خواهد بود.

پور فرجی در پایان سخنانش با بیان این که باید همه دستگاه های اجرایی در کار فرهنگی به خصوص در مسأله ترویج فرهنگ مهدویت پیش قدم باشند تاکید کرد: اگر همه سازمان ها، ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی با هم به کار فرهنگی و تبیین شخصیت بزرگ امام عصر(عج) بپردازند، می توانیم شاهد یک شکوفایی علمی و دینی در بین نسل جوان باشیم./9458/ت302/ب

ارسال نظرات