۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۳۱۷۲۹
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبرداد:

تاکنون 10 کتاب با محوریت دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: همه مدیران و مسؤولان بخش‌های اجرایی باید برای تبیین دوران دفاع مقدس برای نسل جوان فعالیت کنند.
کتاب و دفاع مقدس


عبدالمجید عقیلی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خاطرنشان کرد: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل جوان امروز در تعالی بخش‌های مختلف کشور بسیار مؤثر است.

وی با بیان این که همه دستگاه های اجرایی در مسأله تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان مشارکت کنند گفت: این امر به تنهایی از عهده یک دستگاه اجرایی خاص برنمی‌آید، بلکه همه مدیران و مسؤولان بخش‌های اجرایی باید این ضرورت را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

عقیلی ادامه داد: برگزاری همایش، ساخت فیلم، فراخوان‌ها و نوشتن کتاب از جمله اقداماتی است که از سوی آنها می‌توان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل امروز و حتی آینده کوشید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در آبادان اشاره کرد و تاکید کرد: تاکنون 10 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است و در نظر داریم چهار اثر دیگر با موضوع خاطرات رزمندگان به مردم ایران به خصوص مردم خوزستان تقدیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ثبت، نگهداری و انتشار خاطرات رزمندگان اسلام و شهدای جنگ تحمیلی می‌تواند گامی بسیار مؤثر برای زنده نگه داشتن دلاوری‌های یادگاران جنگ تحمیلی باشد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات