۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۷۳۳
آیت‌الله کعبی مطرح کرد؛

تحولات سوریه؛ جنگ تمام عیار نظام سلطه بر علیه گفتمان انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحولات سوریه و آشوب آفرینی در این کشور را به مثابه جنگ تمام عیار نظام سلطه بر علیه گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت توصیف کرد.
آيت الله کعبي آيت الله کعبي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله عباس کعبی که به مناسبت هفته پاسدار در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک مدرس قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: امروز جنگ تمام عیار نظام سلطه بر علیه گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در سوریه شکل گرفته و آنچه که اتفاق می‌افتد از جنس انقلاب‌های منطقه نیست بلکه جنگ تمام عیاری شدیدتر از جنگ 33روزه علیه حزب الله لبنان است.

وی با اشاره به اینکه نظام بشاراسد با این دست اندازی‌ها ساقط نمی‌شود، افزود: چرخه علیه رژیم‌های مرتجع منطقه در حال برگشت است و پیش بینی این است که تحرک در کشورهای منطقه به رشد سریع اسلام گرایی و نابودی رژیم‌های منطقه بینجامد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام سریع حضرت امام(ره) بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام به سرعت قانون اساسی را وضع و از رژیم گذشته طاغوت زدایی کرد.

وی ادامه داد: در مصر مردم به اسقاط النظام شعار دادند اما پای آن و اصلاح سریع قانون نایستادند و شورای نظامی مصر شبه کودتایی با تعابیر حقوقی انجام داد.

آیت‌الله کعبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: یکی از وظایفی که بر عهده داریم، این است که در ایجاد محیطی مساعد برای رشد فضائل اخلاقی و مبارزه با فساد و تباهی هم اندیشی کنیم.

وی اظهار کرد: باید آنجا که لازم است برای امر به‌معروف، خطابه و موعظه کنند و هر جا که لازم است برای دفاع از دین، از قوه قهریه استفاده کرده و دریغ نورزند./924/د102/ج
ارسال نظرات