۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۷۳۹

بررسی دسیسه صهیونیزم در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه «دسیسه» پدیده منحوس صهیونیسم و آثار و تبعات آن را بررسی می‌کند.
دسيسه


به گزارش خبرگزاری رسا، شناخت صهیونیزم به عنوان جریانی سیاسی، اقتصادی که با توسعه موسسات و نهادها و بسیج تمامی امکانات مادی و انسانی در سطح جهانی به صورت یک جریان گسترده اختاپوسی درآمده است، از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف جامعه بین المللی و به ویژه ملت‌های مسلمان منطقه است. جریانی که بلند پروازی‌های آن تنها منجر به اشغال سرزمین فلسطین نبوده بلکه برنامه استیلا بر کل جهان را در دستور کار خود قرار داده است.

آشنایی با جریان صهیونیسم تنها از راه پیگیری اخبار رسانه‌ها یا مقالات و نوشته‌های خبرنگاران و نویسندگان و حتی از میان آثار و نوشته‌های خود صهیونیست‌ها نیز امکان‌پذیر نیست و نیاز به بررسی محققانه و از درون آن دارد. به همین دلیل رادیو معارف با تهیه مجموعه برنامه‌ای با عنوان «دسیسه» به بررسی پدیده منحوس صهیونیسم می‌پردازد.

در این برنامه با کارشناسی دکتر حسن بختیاری زاده به تعریف صهیونیسم، پروتکل‌های آن، مبانی و برخی از اندیشه‌های صهیونیسم و اهداف آن پرداخته خواهد شد.

برنامه «دسیسه» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی علی محمدی ضیاء، گویندگی مصطفی اسماعیلی و گزارشگری حمیده نجاتی از این هفته هر پنجشنبه ساعت :12:00 از شبکه رادیویی معارف پخش و ساعت 2:50 بامداد جمعه بازپخش می‌شود./916/د102/ع

ارسال نظرات