۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۱۷۷۶
آیت الله باریک بین:

سازمان تبلیغات میدان شبهه‌زدایی دینی را خالی نکند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که توانمند‌سازی مبلغان به صورت جدی در دستور کار سازمان تبلیغات قرار گیرد، گفت: امروز نیازمند مبلغانی توانمند برای ورود به میدان شبهه‌زدایی هستیم.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش باورهای دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: برای تبلیغ ارزش های اسلامی در سطح جامعه باید از همه ظرفیت ها بهره گرفته شود.

وی، تعمیق ارزش های ناب اسلامی در جامعه را ضروری خواند و با تأکید براین که جامعه امروز ما بیش از پیش نیازمند شناخت مناسبی از اندیشه های دینی است، تصریح کرد: تبلیغ احکام اسلامی در میان مردم، جامعه ای پویا و ارزشی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در قزوین، روحانیت را پرچمدار عرصه تبلیغ دین معرفی کرد و با بیان این که این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی همواره در دفاع از ارزش های ناب اسلامی ثابت قدم بوده است، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت در سه دهه اخیر نشان دهنده تلاش های بی منت این قشر در راه اعتلای اسلام بوده است.

آیت الله باریک بین با اشاره به وظیفه مبلغان دینی در جامعه امروز، افزود: یک مبلغ باید فراگیری علوم مورد نیاز و مجهز شدن به ابزار تبلیغی مناسب زمینه یک تبلیغ کارآمد و تأثیرگذار را فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود به گسترش روز افزون شبهات دینی در جامعه از سوی دشمنان اشاره و توانمند سازی مبلغان به منظور پاسخگویی به این شبهات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما امروز نیازمند مبلغانی توانمند برای ورود به میدان شبهه‌زدایی هستیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نسل جوان در نوک پیکان تهاجم دشمنان قرار دارند، گفت: امروز دشمنان با ترویج عرفان های نوظهور و انحرافی تلاش دارند جوانان و نوجوانان ما را از درون سست کنند.

امام جمعه قزوین با تأکید براین ارتباط بیشتر مبلغان با نسل جوان جامعه، خاطرنشان کرد: هجمه‌های گسترده و بی‌اندازه غرب علیه اعتقادات دینی جوانان جامعه، ضرورت توجه بیشتر مبلغان به این نسل تأثیرگذار را نسبت به گذشته بیشتر کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با نأکید براین که توانمند‌سازی مبلغان به صورت جدی در دستور کار سازمان تبلیغات قرار گیرد، گفت: امروز نیازمند مبلغانی مجرب و کارآزموده جهت پاسخگویی به شبهات گسترده دشمنان درجامعه هستیم.

وی با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای تبلیغ و ترویج تفکرات ضد دینی به کار می برند، گفت: دشمن با تبلیغ مسائل انحرافی و شبهاتی در دین اسلام، درصدد است زمینه افکار خرافی در احکام الهی را در بین جامعه و نسل جوان ترویج دهد؛ از این رو سازمان تبلیغات نقش و وظیفه مهمی در راستای مقابله با این اقدامات دشمن و آگاه سازی جامعه دارد.

آیت الله باریک بین در بخش پایانی سخنان خود عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در جهت رشد معنویت در جامعه را مثبت ارزیابی کرد و خواستار کیفی‌تر شدن برنامه‌های این سازمان شد./950/پ202/س

ارسال نظرات