۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۷۹۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خون شهید بهشتی بهای غبار زدایی از وضعیت جامعه آن روز بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دشمن شناسی و بصیرت شهید بهشتی، گفت: شهادت طلبی و ایثار در راه وطن در فرهنگ ایرانی - اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و شهادت با خود، افشاگری، غبار زدایی و وروشنگری می آورد.
نكونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در جمع اعضای ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد فاجعه هفتم تیر در استان، گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، با تبلیغات سوء خود از شهید بهشتی چهره‌ای دنیا طلب، حکومت خواه، مقام پرست و مستبد ساخته بودند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آیت الله بهشتی از یاران باوفای امام خمینی(ره) و به معنای واقعی، عالم وارسته و بصیر و بیگانه با دنیا طلبی و شهرت طلبی بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به ابعاد مختلف شخصیتی شهید بهشتی اشاره کرد و ابراز داشت: شهادت طلبی و ایثار در راه وطن در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و شهادت با خود، افشاگری، غبار زدایی و وروشنگری می آورد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه تاکید کرد: بصیرت و دشمن شناسی شهید بهشتی زبانزد همگان بود و بهای غبار زدایی از وضعیت جامعه آن روز، خون آن شهید بزرگوار بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهیدان فاجعه هفتم تیرماه سال 1360 در مکتب اسلام پرورش یافتند و فریب فضای غبار آلود آن زمان را نخوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در پایان بر لزوم افزایش بصیرت مردم و مسؤولان تأکید و اظهار داشت: بایستی مبنا سازی فکری بر پایه اصول و قوانین دین را در دستور کار زندگی قرار دهیم و برای نهادینه شدن فرهنگ بصیرت در جامعه تلاش کنیم./927/پ203/ج
ارسال نظرات