۰۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۸۴۶
بازمانده حادثه هفتم تیر:

توطئه دشمنان خللی در مسیر انقلاب ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ بازمانده حادثه هفتم تیر با بیان این‌که دشمنان در راه از بین بردن نظام نوپای اسلامی دست به هر کاری می‌زدند به نقشه دشمنان در این باره اشاره کرد و گفت: تررو شخصیت‌های مؤثر در انقلاب از اهداف شوم منافقان بود که منجر به دست دادن بسیاری از خدمت‌گزاران نظام شد.
شهداي حادثه هفتم تير
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی اصغر باغانی از بازماندگان حادثه هفتم تیر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم، به بازخوانی حادثه هفتم تیرماه پرداخت و گفت: توطئه دشمنان خللی در انقلاب اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد.

این بازمانده حادثه هفتم تیر با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران روزهای پر فراز و نشیبی را در راه رسیدن به پیروزی طی کرد، ابراز داشت: استکبار جهانی برای از سر راه برداشتن انقلاب اسلامی نقشه‌های فراوانی را برنامه ریزی کرد.

حجت‌الاسلام باغانی ادامه داد: دشمنان در این راه به منافقان وعده‌ می‌دادند تا انقلاب را از دچار تزلزل کنند اما خواست و اراده الهی به گونه‌ای بود تا انقلاب ایران محکم و استوار در برابر تهدیدها مقاومت کند.

این جانباز حادثه هفتم تیر افزود: استکبار جهانی با کمک صدام جنایتکار سعی کرد تا انقلاب نوپای اسلامی را به زانو در آورد اما مردانی با خدا عهد بسته بودند تا در راه حفاظت از ارزش‌های الهی جانفشانی کنند و خود را سپر بلای اسلام، انقلاب و ولایت فقیه کردند.

وی در ادامه به کار شکنی‌های بنی صدر در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: او به بسیجیان و رزمندگان انقلاب اسلامی اعتماد نداشت و حتی آنها را از کسانی می‌دانست که قادر نیستند اسلحه در دست گرفته و با دشمن بجنگند.

حجت‌الاسلام باغانی مشکلات کشور در زمان جنگ تحمیلی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: کشور در آن زمان از سویی با دشمنان خارجی که  در برابر ایران متحدشده بودند و از سویی با منافقان و دشمنان داخلی دست و پنجه نرم می‌کرد.

این بازمانده حادثه هفتم تیر با بیان این‌که دیوان عالی کشور که ریاست آن را شهید بهشتی بر عهده داشت می‌توانست با بنی صدر برخورد کرده و وی را عزل کند، گفت: شهید بهشتی به خاطر مشکلاتی که وجود داشت از این کار صرف نظر کرد و عزل بنی صدر را به سلاح کشور نمی‌دانست و این کار را مجلس شورای اسلامی انجام داد.

حجت‌الاسلام باغانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی طرح عدم کفایت بنی صدر را تصویب کرد و با رأی اکثریت قاطع این عنصر خائن را از پست ریاست جمهوری برکنار کردند.

وی به پیام امام خمینی(ره) بعد از برکناری بنی صدر که خطاب به مردم ایران گفت؛ مراقب انقلاب خود باشید، اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از این جریان منافقان دست به شورش زده و می‌خواستند مجلس را تسخیر کنند و با اقدامات خرابکارانه و ترور شخصیت‌های انقلاب پرداختند.

حجت‌الاسلام باغانی در پایان گفت: انفجار حزب جمهوری اسلامی نیز در دستور کار منافقان قرار گرفت که حاصل این حادثه بزرگ هفتاد و سه شهید و بیست و هشت مجروح بود که تا آخرین لحظه نیز از یاد خدا غافل نبودند./927/پ202/ج
ارسال نظرات