۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۱۸۷۸
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

تغییر استاندار قم اقدامی نادرست و فاقد توجیه منطقی بود

خبرگزاری رسا ـنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تغییر حجت‌الاسلام موسی پور استاندار موفق قم، این اقدام را در مقطع کنونی فاقد توجیه دانست.
حجت الاسلام آشتياني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجتالاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با نمایندگان اصناف استان قم، نسبت به تغییر استاندار قم واکنش نشان داد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جایگاه و موقعیت ویژه استان قم، از توجه دولت و رییس جمهور به این استان قدردانی کرد و اعتبارات تخصیص یافته در زمان این دولت را غیر قابل قیاس با دوره های گذشته عنوان کرد.
 وی با بیان‌اینکه دولت با تغییر استاندار قم تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های خود را زیر سئوال می‌برد، جابجایی استاندار از سوی هیات دولت در آستانه نیمه شعبان و ورود صدها هزار نفر زائر و مسافر به این شهر مذهبی را نادرست خواند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی تغییر استاندار قم در شرایط کنونی را فاقد توجیه دانست و با بیان این‌که این تغییر به آبروی قم و مردم استان لطمه وارد می‌کند،‌ از نگرانی برخی از علما و مراجع تقلید در پی این اتفاق خبر داد و گفت:‌ حضرت آیت الله نوری همدانی گلایه و نگرانی خود را از این بابت اعلام کرده‌اند.
این عضو جامعه مدرسین با انتقاد از عدم مشورت در این باره با علما و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ در این اتفاق شان مردم قم رعایت نشده است. البته انتخاب مسؤولان حق رییس جمهور است، اما اگر قرار است کسی منصوب شود باید در شأن قم باشد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات