۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۸۸۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بیداری اسلامی تا پیروزی نهایی ملت های مسلمان ادامه خواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم مقاومت در برابر استکبار جهانی را برافراشته کرده و حامی کشورهای مستضعف است، گفت: ذات استکبار همراه با حیله و مکر است و به هر شکل ممکن می‌خواهد جلوی توسعه اسلام را بگیرد.
حجت الاسلام محمد علي نکونام حجت الاسلام محمد علي نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات سوریه، گفت: با مقاومت مردم سوریه قطعا این کشور به پیروزی می‌رسند و آنان توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که مردم سوریه حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌اند و با مقاومت می‌توانند به خواسته‌های خود که همان خروج بیگانان از کشور است برسند، ابراز کرد: دشمن در حال تفرقه افکنی در بین مردم سوریه است و توجه به این امر و اتحاد داخلی ضروری است.
امام جمعه شهرکرد ذات استکبار را همراه با حیله و مکر دانست و اظهار کرد: دشمنان در صدد هستند به هر شکل ممکن جلوی پبشرفت اسلام در منطقه را بگیرند و در این راه دست به هر اقدامی می‌زنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: دشمنان در راه ادامه این مسیر نمی‌گذارند مسلمانان و کسانی که به دنبال حفظ ارزش‌های اسلامی در منطقه هستند به خواسته‌های خود برسند.
وی با بیان این که دشمنان به دنبال دخالت در امور کشورهای اسلامی هستند و با ابزارهای مختلف در صدد انحراف آنها بر می‌آیند، گفت: همان گونه که در کشور لیبی دخالت کردند اما نتوانستند این کشور را در دست بگیرند در پی دخالت و تغییر حکومت در سوریه هستند.
امام جمعه شهرکرد با بیان این که ملت‌های اسلامی امروز بیدار شده‌ و در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند، اظهار کرد: دشمنان خیال کردند آتشی در کشورهای اسلامی روشن شده و با ریختن خاکستر بر روی آن می‌توانند از تسری آن جلوگیری کنند، اما این حرکت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأثیر انقلاب اسلامی در قیام‌های منطقه را ملموس دانست و ابراز کرد: مردم مصر با وجود تلاش‌های دشمنان برای انحراف و مصادره انقلاب آنها تا آخرین لحظه پای دفاع از ارزش‌های اسلامی خود ایستاده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پرچم مقاومت در برابر استکبار جهانی را در جهان برافراشته و به دنبال حقوق مردم، مستضعفان و پشتیبان کشورهای اسلامی است و این پرچم الگوی کشورهای اسلامی شده است./927/ت302/ج
ارسال نظرات