۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۸۸۸
آیت الله باریک بین:

غرب به اسم دفاع از حقوق زن، حقوق و جایگاه انسانی بانوان را پایمال می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید براین که غرب به اسم دفاع از حقوق زنان، حقوق و جایگاه انسانی بانوان را پایمال می کند، تصریح کرد: امروز زن در جوامع غربی با از دست دادن شأن و منزلت خود به ابزار تبدیل شده است.
آيت الله باريک بين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک‌ بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، روز گذشته در مراسم جشن دختران انتظار که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد، عفاف و حجاب را ویژگی بارز بانوی مسلمان دانست و گفت: حجاب به بانوان جامعه اسلامی هویت بخشیده است.

وی زنان جامعه اسلامی را الگوی همه زنان دنیا معرفی کرد و افزود: زن در نظام اسلامی از یک جایگاه ارزشمندی برخوردار است.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به جایگاه زنان در جوامع غربی اشاره کرد و گفت: متأسفانه شأن زن به پایین ترین حد ممکن تنزل پیدا کرده است.


آیت الله باریک بین با بیان این که زن در جوامع غربی تنها به ابزاری برای تجارت و قدرت تبدیل شده است، تصریح کرد: این درحالی است که اسلام به زن هویت بخشیده و جایگاه او را ارتقا داده است.

 

امام جمعه قزوین در ادامه سخنان خود به تلاش نظام سلطه برای خدشه دار کردن جایگاه زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: غرب در تلاش است با رواج فساد و بی بندوباری در جوامع اسلامی جایگاه زن را متزلزل کند.

 

نماینده ولی فقیه درقزوین حضور زن را آرامش بخش محیط خانواده دانست و ادامه داد: باید تلاش شود تا جایگاه زن در این اجتماع کوچک هر روز ارتقا یابد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمنان برای ایجاد جنگ فرهنگی در بین بانوان ما بسیج شده‌ اند، اما هوشیاری و بصیرت زهرایی زنان در جامعه اسلامی سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب شده است.


آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود به حضور گسترده زنان در اجتماع اشاره کرد و بیان داشت: بانوان کشورمان علاوه بر حفظ عفاف و حجاب اسلامی در عرصه های مختلف اجتماع نیز حضوری تأثیرگذار دارند.


امام جمعه قزوین با تأکید براین که غرب با اسم دفاع از حقوق زنان، حقوق و جایگاه انسانی بانوان را پایمال می کند، تصریح کرد: امروز زن در جوامع غربی با از دست دادن شأن و منزلت خود به ابزار تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین سست کردن پایه های اعتقادی نسل جوان جامعه را یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان برای مقابله با نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: امروز متولیان دینی و فرهنگی جامعه وظیفه دارند جوانان را از هجمه های گسترده غرب با خبر کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات