۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۱۸۹۱
معاون برنامه‌ریزی استانداری قم:

حجت‌الاسلام موسی‌پور الگوی موفق مدیریت اسلامی را در قم به یادگار گذاشت

خبرگزاری رسا ـ معاون برنامه‌ریزی استانداری قم راهبردها و رویکردهای مدیریتی حجت‌الاسلام موسی‌پور را الگوی موفقی از مدیریت اسلامی دانست.
استاندار سابق قم

  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدرضا دهناد در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که پیش از ظهر امروز 11 تیرماه در تالار معصومیه استانداری برگزار شد با اشاره به راهبردها و رویکردهای مدیریتی حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت: امروز مدیری توانمند، پرتلاش، دلسوز و تحول‌آفرین، سنگر خدمت را به فرد دیگری تفویض می‌کند.

 

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با بیان این‌که حجت‌الاسلام موسی‌پور، الگوی موفقی از مدیریت اسلامی را در قم به یادگار گذاشت، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده وی در این مدت پرداخت و وقت‌گذاری، صرف همه لحظات برای خدمت، پیگیری مستمر کارها، توجه به اصل مشورت و تشویق و تنبیه عالمانه را از جمله راهبرها و رویکردهای مدیریتی استاندار سابق عنوان کرد.

 

وی افزود: تعامل مثبت و سازنده با همه گروه‌های اجتماعی به ویژه روحانیت، علما، مراجع تقلید و ائمه جمعه و جماعات، نگاه پدرانه به همه نیروهای اجتماعی در خط ولایت، حرکت در مسیر سیاست‌ها و راهبردهای دولت در همه بخش‌ها، گزارش‌گیری مستمر و اشراف به همه موضوعات و ارتباط بسیار قوی با وزرا و رؤسای دستگاه‌های ملی برای تبیین جایگاه فراملی قم از دیگر اقدامات حجت‌الاسلام موسی‌پور است.

 

دهناد همچنین تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور استفاده حداکثری از نهاد تقنین برای پیشرفت قم، توجه به توسعه متوازن در همه بخش‌ها و عنایت ویژه به مناطق محروم، تشکیل شورای برنامه‌ریزی در محل بخش‌ها و روستاها بر مبنای الگوی سفرهای استانی رییس جمهور و تلاش برای ارتقای اعتبارات استان از منابع ملی را از دیگر خدمات حجت‌الاسلام موسی‌پور برشمرد.

 

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، گفت: حضرت آقا به دعوت حجت‌الاسلام موسی‌پور پذیرفتند که این سفر یک سفر کامل و جامع باشد، از این‌رو هیأت دولت همزمان با حضور مقام معظم رهبری در قم تشکیل جلسه داد که محصول آن 320 مصوبه بسیار ارزشمند و تصویب اعتباری معادل 1200 میلیارد تومان بود.

 

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم اظهار داشت: ثمره تلاش‌هایی حجت‌الاسلام موسی‌پور و تیم همراه ایشان این بود که مردم قم رضایتمندانه حجت‌الاسلام موسی‌پور را با دعای خیرشان بدرقه می‌کنند و امیدوارنه منتظر هستند که چرخ‌های پیشرفت و آبادانی قم با مدیریت استاندار جدید با شتاب بیشتری به حرکت درآید.

 

وی تصریح کرد: مدیران و مسؤولان قم در مسیر توسعه و پیشرفت قم که خاستگاه انقلاب اسلامی و پایگاه مرجعیت شیعه است و مقام معظم رهبری آن را آبروی نظام جمهوری اسلامی تعبیر کردند و جمکرانش نقطه وصل منتظران واقعی حضرت است، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. /920/پ202/ج

ارسال نظرات