۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۹۰۵
استاندار جدید قم:

توجه به مباحث فرهنگی از اولویت‌های کاری‌ام در قم است

خبرگزاری رسا ـ استاندار جدید قم نخستین رویکرد خود در شهر مقدس قم را برنامه‌ریزی براساس آمایش سرزمینی و نوشتن این طرح برای استان دانست.
استاندار جديد قم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرم رضا پیریایی، امروز 11 تیرماه در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار جدید قم با بیان این‌که قم شهر کریمه اهل بیت‌(ع) است و کرامت این مجموعه به کرامت آحاد مردمی است که در کنار این مضجع شریف زندگی می‌کنند، از طرح آمایش سرزمینی برای این استان خبر داد.

 

وی نخستین رویکرد خود در شهر مقدس قم را برنامه‌ریزی براساس آمایش سرزمینی و نوشتن این طرح برای استان دانست و گفت: برنامه‌ریزی براساس آمایش سرزمین، وضع موجود را دور از شعار و همراه با واقعیت‌ها بازگو می‌کند؛ این آمایش در همدان اجرا شد و در بقیه استان‌ها هم باید این کار انجام شود.

 

استاندار جدید قم در ادامه توجه به مکارم اخلاقی را ضروری دانست و با توجه به این‌که قم محل توجه به همه ارزش‌ها است و مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به شهر قم خدمت به یک شهر نیست بلکه خدمت به کشور و آبروی جمهوری اسلامی است، توجه به مباحث فرهنگی را جزو اولویت‌های کاری خود دانست.

 

وی همچنین با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام موسی‌پور، اقدامات انجام شده از سوی استاندار پیشین قم را بسیار وسیع دانست و گفت: این دولت، دولت کریمه اسلامی است و همانی است که منتظر بودیم شکل بگیرد تا مرضی رضای مقام معظم رهبری باشد.

 

پیریایی خواستار توجه بیشتر دولت و مسؤولان به شهر مقدس قم شد و با تأکید بر وفاق بیشتر بین همه مردم و مسؤولان، افزود:‌ وفاق تنها صحبت از وحدت نیست، بلکه وحدتی مدنظر است که در آن تفرقه نباشد، باید دنبال وفاق باشیم که با وجود وفاق، توفیق ایجاد می‌شود.

 

استاندار جدید قم که پیش از این سمت استانداری همدان را برعهده داشته است، تصریح کرد: سرباز رهبری و نوکر مردم هستیم و باید همه لحظات خود را برای پیشرفت استان قم به کار گیریم. /920/پ203/ج

ارسال نظرات