۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۹۲۲
فردا؛

همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی با حضور وزیر ورزش و جوانان در خرم آباد برگزار می‌شود.
ميرعمادي امام جمعه خرم آباد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی خبر داد و گفت: این همایش با مساعدت مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان خرم آباد دوشنبه برگزار خواهد شد. 
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که سیصد و چهل مقاله به این جشنواره ارسال شده است، ابراز کرد: دوازده مقاله این جشنواره از کشورهای خارجی و بقیه از ایران ارسال شده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که موضوعات فراخوان مقاله این همایش ایثار، جهاد، شهادت و بصیرت است، افزود: این همایش با شرکت میهمانان خارجی از بیست و سه کشور برگزا می‌شود.
امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: از میان مقالات ارسال شده سی مقاله برتر شناخته و به صورت پوستر در آمده است و هشت مقاله نیز در این همایش به صورت سخنرانی ارائه می‌شود. 
نماینده ولی فقیه در لرستان کنفرانس جوان و بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌های این همایش دانست و ابراز کرد: این کنفرانس با حضور محققان داخلی و خارجی برگزار می‌شود که هدف از این برنامه معرفی جوانان پرورش یافته انقلاب اسلامی است و الگو قرار دادن برای جوانان منطقه است. 
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی اضافه کرد: از آنجایی که جوانان ایرانی با برخورداری از معنویت، گرایش به دین، ولایت مداری، خلاقیت و ابتکار سرآمد و الگو برای جوانان دنیا و از توانمندی و استعدادهای درخشانی برخوردار هستند باید این جوانان به دنیا معرفی شوند. 
وی با بیان این که جوانان تکیه گاه و امید آینده کشور هستند، بر ضرورت توجه به این قشر جامعه تأکید کرد و گفت: شناخت داشته‌ها، سرمایه‌ها و توانمدی‌های بی بدیل جوانان ایرانی و معرفی آنها ضرورت است و همان گونه که مقام معظم رهبری عنوان کردند؛ ارج نهادن به مقام والای جوانان و سپردن مسؤولیت به آنها سبب اعتماد به نفس و خودباوری این قشر جامعه خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد در پایان اظهار داشت: این همایش با چهار محور مبانی، رویکردها، چالش‌ها و راهکارها در زمینه جوانان برگزار می‌شود و جوان، ولایت و معنویت، جوان و بصیرت، جوان و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، جوان، ایثار، جهاد و شهادت و جوان، اعتماد به نفس و خوباوری از موضوعات این همایش است. 
گفتنی است، همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، دوشنبه دوازدهم تیر ماه  از ساعت 8:30  صبح با سخنرانی دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در خرم آباد و حجت‌الاسلام میرفاطمی معاون جامعة المصطفی العالمیه در خرم آباد برگزار می‌شود./927/پ202/س
ارسال نظرات