۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۰۰۱
همزمان با نیمه شعبان؛

رونمایی از مجله الکترونیکی دُردانه انجام می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان از رونمایی مجله الکترونیکی «دُردانه» در نیمه شعبان خبرداد.
مجله الکترونيکي دُردانه

 

سید احمد پور فرجی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رونمایی مجله الکترونیکی«دُردانه» تخصصی در موضوع مهدویت ویژه کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: این نرم افزار با موضوعیت شناخت امام عصر(عج) است که برای شناخت هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان تهیه و ساخته شد.

 

وی با اشاره به قسمت های این مجله الکترونیکی اظهار داشت: این مجله شامل بخش هایی مانند شعر، قصه، بازی، جدول، نقاشی، دانستنی ها، آشنایی با مشاغل است.

 

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: سال گذشته نخستین نسخه مجله الکترونیکی دردانه از سوی بنیاد امیدیه تهیه شد که امسال نسخه اصلی آن همزمان با جشن نیمه شعبان رونمایی خواهد شد.

 

وی یادآور شد: تاکنون بیش از 20 هزار نسخه از این مجله الکترونیکی آماده واگذاری به علاقه مندان است و در آینده به این رقم افزوده می شود.

 

این فعال عرصه فرهنگی بیان داشت: محتوای این مجله از سوی مرکز تخصصی مهدویت قم تدوین شده و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) امیدیه اقدام به طراحی انیمیشن و قابلیت نرم‌افزاری آن کرده است.

 

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این مجله الکترونیکی بعد از رونمایی رسمی به سراسر کشور ارسال می شود.

 

گفتنی است، مراسم رونمایی از مجله الکترونیکی «دُردانه» ساعت 9:30 پنج‌شنبه، 15 تیرماه سال جاری در سالن مراسمات شرکت نفت امیدیه برگزار می شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات