۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۰۰۹

شرکت بیش از 2 هزار نفر در امتحانات پایان سال حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان گفت: در 10 پایه ای که در مدارس علمیه خوزستان تدریس می شود، بیش از 2080 نفر در امتحانات پایانی سال شرکت کردند.
امتحانات پايان سال حوزه علميه

 

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به امتحانات پایان سال حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: امسال برخی از مدارس علمیه، خود سؤالات امتحانی را طراحی و تصحیح می کنند، ولی در بعضی از مدارس، سؤالات از مرکز مدیرت قم تهیه، چاپ و ارسال می شود.

 معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با اشاره به زمان اعلام نتایج امتحانات پایان سال خاطرنشان کرد: نتایج برخی امتحانات مدارس علمیه خوزستان در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان به نشانی www.howzeh-khz.ir و در سایر موارد طلاب با مرجعه با مدارس خود از نتیجه امتحانات خود مطلع می شوند.

 حجت الاسلام آلبکل به تعداد نفرات حاضر در امتحانات پایان سال حوزه علمیه خوزستان اشاره کرد و گفت: در 10 پایه ای که در مدارس علمیه خوزستان تدریس می شود، بیش از 2080 نفر در امتحانات پایانی سال شرکت کردند.

 وی در پایان ابراز داشت: اسامی پذیرفته شدگان در آزمون حوزه علمیه خوزستان در سایت مرکز مدیرت حوزه علمیه خوزستان اعلام شده و در بعضی از مدارس علمیه استان مصاحبه و ثبت نام پذیرفته شدگان نیز شروع شده است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات