۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۰۳۱
سی ان ان:

رزمایش ایران پاسخی به آغاز تحریم های نفتی اتحادیه اروپا علیه این کشور است

خبرگزاری رسا ـ شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در گزارشی با پوشش رزمایش سراسری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: ایران برای نشان دادن آمادگی نظامی خود رزمایش برگزار می کند.
موشک

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری  سی ان ان آمریکا با اشاره به آغاز رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک ده‎ها موشک از انواع مختلف برد بلند، برد متوسط و کوتاه برد در این رزمایش خبر داد.

 

سی ان ان نوشت: اقدام ایران در اجرای رزمایش، پاسخی به آغاز تحریم‎های نفتی اتحادیه اروپا علیه این کشور است و چگونگی مقابله با حملات احتمالی از سوی آمریکا و اسرائیل تمرین می شود.

 

این خبرگزاری اظهار داشت: رزمایش سه روزه پیامبر اعظم(ص) 7، برای مقابله با حملات هوایی به تاسیسات هسته ای ایران عنوان شده است و در این رزمایش ده‌ها فروند از انواع موشک‌های شهاب یک، دو و سه، موشک فاتح، موشک تندر، موشک‌های زلزال، خلیج فارس و قیام به کارگیری خواهند شد.

 

در ادامه این گزارش سی ان ان نوشت: رزمایش موشکی ایران در حالی آغاز شده که رسانه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس از برگزاری مانور مشترک چند روزه بحرین و امارات در سواحل ایران خبر داده‌اند.

 

این شبکه تلویزیونی آمریکا افزود: تحریم‌های کشورهای غرب با هدف تضعیف اقتصاد ایران و مجبور کردن این کشور به توقف تمامی فعالیتهای هسته ای‌اش از سه روز گذشته اجرایی شده است./982/ب902/ک

 

 

ارسال نظرات