۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۰۴۹
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

نقش نمایشگاه طلیعه ظهور در ترویج فرهنگ مهدویت بارز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نقش نمایشگاه‌ طلیعه ظهور در ترویج فرهنگ مهدویت را ضروری دانست و بر تداوم و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این نمایشگاه‌ها تاکید کرد.
طليعه ظهور

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی با اشاره به محتوای نمایشگاه طلیعه ظهور گفت: مطالب مناسب و به روزی در این نمایشگاه ارائه شده و شبهات به خوبی پاسخ داده می‌شود.

وی بر ایجاد انگیزه برای حضور جوانان در نمایشگاه طلیعه ظهور تاکید کرد و افزود: اگر انگیزه‌ای برای قشر جوان در زمینه بازدید از نمایشگاه ایجاد شود برپایی چنین نمایشگاه‌هایی مفید بوده، زیرا شبهاتی که برای جوانان مطرح می‌شود به نوعی در این نمایشگاه پاسخ داده شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کار خوبی در بخش تجسمی و دعای عهد این نمایشگاه انجام شده که تاثیرگذار بوده و در برخی افراد این تاثیرگذاری قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه بحث انتظار جزو اعتقادات ما محسوب می‌شود، گفت: برپایی نمایشگاه‌ها بدون تردید در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت تاثیر خواهد داشت.

امیرآبادی یادآور شد: مردم ما همیشه پشتیبان ولایت بودند و منتظر روزی هستند که روز موعود و فرج است.

وی عنوان داشت: باید برپایی این نمایشگاه‌ها با قوت ادامه پیدا کند چرا که در نمایشگاه‌هایی مثل نمایشگاه طلیعه ظهور مبانی اعتقادی ما ترویج می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات