۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۰۵۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقتدار بین المللی نظام اسلامی با تهدید و فشار تضعیف نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اقتدار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تهدید و فشار تضعیف نخواهد شد، تأکید کرد: قطار پیشرفت کشورمان با سرعت مسیر پبشرفت و تعالی را طی می کند و هیچ مانعی توان جلوگیری از آن را نخواهد داشت.
نماينده ولي فقيه در قزوين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز دردیدار ستاد هماهنگی صنعت و معدن استان، توجه به تولید داخل را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید حمایت از بخش های مختلف صنایع در دستور کار مدیران این بخش قرار گیرد.

 

امام جمعه قزوین، حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید باید در اولویت برنامه های مسؤولان و کارگزاران نظام قرار گیرد.

 

وی با اشاره به تحریم های سی ساله نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران، این تحریم ها را بی فایده دانست و افزود: تحریم تنها زمینه ساز شکوفایی کشورمان در بخش های مختلف بوده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اقتدار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تهدید و فشار تضعیف نخواهد شد، تأکید کرد: قطار پیشرفت کشورمان با سرعت مسیر پیشرفت و تعالی را طی می کند و هیچ مانعی توان جلوگیری از آن را نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که غرب با فشارهای اقتصادی علیه کشورمان به دنبال بستن راه پیشرفت ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: اما همه توطئه های نظام سلطه در مقابل کشورمان سبب خودکفایی ما در صنایع مختلف شده است.

 

آیت الله باریک بین با اشاره به این که پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دشمنان را متعجب ساخته است، خاطرنشان کرد: دانشمندان ایرانی در سایه توکل به خداوند متعال امروز در عرصه جهانی به جایگاه رفیعی دست یافتند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت از تولیدات داخلی سبب تقویت اقتصاد کشورمان خواهد شد، ادامه داد: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور فرهنگ سازی استفاده از کالاهای داخلی استفاده کرد.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که متأسفانه شاهد واردات برخی کالاهای نامرغوب به کشور هستیم، گفت: این کالاهای نامناسب که جایگاه ضعیف تری نسبت به تولیدات داخلی است به استقلال کشورمان ضربه خواهد زد.

 

وی با مهم ارزیابی کردن استقلال اقتصادی کشور در بخش های مختلف، خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات داخلی می تواند زمینه ساز شکوفایی اقتصاد کشورمان شود.

 

نماینده ولی فقیه درقزوین  با تأکید براین که کیفیت محصولات و قیمت مناسب می تواند رغبت مردم را برای خرید کالای ایرانی افزایش دهد، ادامه داد: مسؤولان باید موانعی که پیش روی تقویت تولید داخلی وجود را از میان بردارند.

 

آیت الله باریک بین، تقویت تولید ملی را زمینه ساز قطع کامل وابستگی از کشورهای بیگانه دانست و افزود: رشد تولیدات داخلی سبب ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی خواهد شد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات