۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۰۵۹
پژوهشگر راهبردی سوری:

پیام رزمایش پیامبر اعظم دفاع از حق است

خبرگزاری رسا ـ یک پژوهشگر امور راهبردی سوریه ضمن تشریح پیام های سیاسی نظامی رزمایش موشکی پیامبر اعظم 7، نام این رزمایش را حاوی پیام معنوی "دفاع از حق" دانست.
رزمايش

به گزارش خبرگزاری رسا، "سلیم حربا"در گفت‎وگو با شبکه خبری العالم درباره آزمایش موشک های کوتاه برد، میان برد و دوربرد ایرانی در رزمایش پیامبر اعظم 7، اظهار داشت: این رزمایش را باید نمایش توانمندی های انسانی، تسلیحاتی و فن آوری ایران دانست که آمریکا و هم پیمانانش از آن بیمناکند.

 

پژوهشگر امور راهبردی سوری، افزود: بردهای مختلف موشک های ایرانی حاوی این پیام است که ایران قادر است با هرگونه تجاوز احتمالی از هر مکان و شرایطی مقابله کند.

 

حربا، ویژگی هایی از قبیل هوشمندی، قدرت و دقت این موشک ها را ویژگی های قابل ستایشی دانست و افزود: مساله مهمتر توانایی ایران در رصد اهداف و اطلاع از دقت اصابت موشک به اهداف است.

 

وی افزود :مساله مهم این است که این موشک ها همگی از فن آوری بومی برخوردارند و این مساله دشمنان ایران را به وحشت می اندازد و تهدیدهای صهیونیستی را نقش بر آب می کند.

 

پژوهشگر امور راهبردی تاکید کرد: پیام نظامی، این رزمایش آن است که ایران قادر است در مدتی کوتاه و در یک آن تعداد بسیار زیادی موشک به دشمن شلیک کند، بنابراین هر کسی به فکر تجاوز به ایران باشد باید برای حفظ موجودیت خود هم که شده در محاسباتش بازنگری کند.

 

سلیم حربا خاطر نشان کرد : پیام سیاسی این رزمایش نیز تاکید بر توانمندی ملی ایران در دفاع از منافع، اهداف، اصول و مواضع سیاسی خود است./902/د101/ک

 

ارسال نظرات