۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۰۹۴
مسؤول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه مطرح کرد:

همکاری انجمن علمی حوزه و پژوهشکده حج و زیارت برای برگزاری همایش امام کاظم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه از برگزاری همایش سیره و زمانه امام موسی کاظم(ع) خبر داد و گفت: این همایش با همکاری پژوهشکده حج و زیارت و انجمن‌های علمی حوزه در قم برگزار می‌شود.
همکاری انجمن علمی حوزه و پژوهشکده حج و زیارت برای برگزاری همایش امام کاظم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  مهاجر نیا، مسؤول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه  صبح امروز در نشستی خبری با حضور خبرنگاران در پژوهشکده حج و زیارت، گفت: هدف از برگزاری جلسه با حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، ایجاد همکاری انجمن‌های علمی حوزه با پژوهشکده حج و زیارت برای بهتر برگزار کردن همایش سیره و زمانه امام موسی کاظم(ع) است.   

مسؤول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه با اشاره به تفاهمنامه انجمن‌های علمی حوزه با سازمان حج و زیارت، افزود: در این تفاهمنامه ذکر شده که انجمن‌های علمی حوزه با بااین سازمان همکاری داشته و از ظرفیت‌های موجود یکدیگر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مهاجرنیا در ادامه از برگزاری همایش سیره و زمانه امام موسی کاظم(ع) خبر داد و گفت: امیدواریم‌ این همایش که به همت انجمن تاریخ پژوهان حوزه در دست اقدام است در اردیبهشت ماه سال 92 در قم برگزار شود.

وی با بیان اینکه همایشی با همین عنوان در کاظمین نیز برگزار خواهد شد، گفت: این دو همایش در راستای یکدیگر هستند و همایش قم مکمل همایش کاظمین است.

مسؤول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه با اشاره به توسعه همکاری‌های سازمان حج وزیارت و انجمن علمی حوزه، عنوان کرد: سازمان حج و زیارت و انجمن‌های علمی حوزه هر دو نیاز به همکاری با یکدیگر دارند.

حجت‌الاسلام مهاجرنیا در پایان گفت: در جلسه با سازمان حج وزیارت مقرر شد تا با برنامه ریزی منظم  همایش امام موسی کاظم(ع) در قم برگزار شود و کارگروهی برای شناسایی ظرفیت‌های موجود در این زمینه اقدام کند./927/پ202/ن

ارسال نظرات