۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۱۰۳
همزمان با میلاد حضرت ولی عصر صورت می گیرد؛

رونمایی از کتاب جدید آیت الله قرهی با موضوع مهدویت

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران،‌ جشن بزرگ میلاد منجی(عج) را برگزار می‌کند.
امام مهدي (عج)

 

حجت الاسلام سید غلامرضا یاسینی،‌ مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه‌های این مراسم بزرگ گفت: این مراسم از چهارشنه 14 تیرماه به مدت دو شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 وی در ادامه افزود: در این مراسم،‌ تلاوت قرآن از سوی قاری و داور بین المللی قرآن کریم،‌ استاد سعید طوسی و اجرای برنامه تواشیح از سوی گروه طاهای تهران انجام خواهد شد و سخنران و مداح شب اول،‌ حجت الاسلام سرلک و حاج حمید نیکدل خواهد بود.

 حجت الاسلام یاسینی در توضیح برنامه‌های شب دوم جشن میلاد منجی(عج) ابراز داشت: سخنران و مداح پنج‌شنبه شب، آیت الله قرهی و مهدی سلحشور خواهند بود و در این شب از کتاب مهدویت با نام «چشمه زندگی»،‌ تألیف آیت الله قرهی رونمایی خواهد شد.

 وی در پایان اظهار داشت: در این مراسم 4هزار نفر از مردم و مسؤولان منطقه،‌ بسیج اساتید،‌ رؤسای دانشگاه‌های اطراف، ائمه جماعات و خانواده‌های شهدا شرکت خواهند کرد.

 قابل ذکر است که این مراسم در مهدیه القائم المنتظر(عج) واقع در تهرانپارس، شهرک حکیمیه، والفجر، انتهای بلوار نور،‌ جنب پارک ساحل برگزار خواهد شد. /958/ت303/ب

 

 

 

 

ارسال نظرات