۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۱۰۹
همزمان با نیمه شعبان؛

جشن بزرگ مهدویت در جمکران خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) جشن بزرگ مهدویت در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر که به جمکران خوزستان مشهور است با حضور مسؤولان بلند پایه استانی، علما و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
جمکران در شب نيمه شعبان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) جشن بزرگ مهدویت در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر که به جمکران خوزستان مشهور است با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، مسؤولان ادارات اوقاف و امور خیریه، ارشاد و فرهنگ اسلامی و تبلیغات اسلامی خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان و شورای و مسؤولان نظامی، لشکری و انتظامی برگزار خواهد شد.

 

براساس این گزارش، مراسم بزرگ و با شکوه میلاد حضرت مهدی موعود(عج) با سخنرانی حجت الاسلام برادران، خطیب توانای کشوری و با مداحی مداحان برجسته کشوری و خوزستانی و مجری گری فرزاد جمشیدی، مجری صدا و سیما برگزار خواهد شد.


 قرائت قرآن، محفل شعر و شعرخوانی، اهدای جوایز، مناجات با حضرت مهدی(عج) و نمایشگاه مهدویت از مهم ترین برنامه های تدارک دیده شده برای جشن بزرگ یوسف زهرا در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر می باشد.


قابل ذکر است، میزبان اصلی این مراسم اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان است که جشن بزرگ مهدویت امشب چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مقام حضرت صاحب الزمان شوشتر با حضور مسؤولان بلند پایه استانی برگزار خواهد شد.


گفتنی است بقعه متبرکه مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر از جمله بقعه های معروف و برجسته کشور و استان خوزستان است که هر سال میزبان بخش عظیمی از عاشقان و دوست داران حضرت مهدی(عج) است و در برهه کنونی در میان عاشاقان آن حضرت والا مقام به جمکران خوزستان شهرت پیدا کرده است./9461/پ203/ب

ارسال نظرات