۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۱۸۹
باحضور پرشکوه زائران حرم رضوی

اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد برپاشد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت، هزاران تن از زائران و مجاوران امام رضا(ع) صبح امروز با حضور در اجتماع بزرگ منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد به سمت حرم رضوی راهپیمایی کردند.
اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد برپاشد
 
به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت، اجتماع عظیم منتظران ظهور با حضور پرشور عاشقان ولایت و امامت صبح امروز همراه با قرائت دعای ندبه در مشهد برگزار شد.
آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در این مراسم که در میدان شهدای این شهر برگزار شد، دل، فکر و اعتقاد قلبی را از عناصر ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: منتظر باید همه سرمایه های مادی و معنوی خود را برای ظهور حضرت نثار کند.
وی با بیان این که امام رضا(ع) معلم عشق به امام زمان(عج) است، اظهار داشت: امام هشتم(ع) در طول زندگانی خود هر گاه نام مبارک امام زمان(عج) برده می شد به احترام حضرت، از جای خود به احترام بلند می شدند.
امام جمعه مشهد با بیان این که باید قبول داشته باشیم که امام نظاره گر اعمال ما هستند، تاکید کرد: نعمت وجود بقیه‌الله(عج) مانند تمام نعمت‌های خداوند به بشر هدیه داده شده و باید قدر این نعمت را بدانیم.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان این مراسم در پایان اجتماع باشکوه خود در حالی که شاخه های گل در دست داشتند جهت عرض تبریک به ساحت مقدس امام هشتم(ع) به سوی حرم مطهر رضوی راهپیمایی کردند./930/پ202/س
 
ارسال نظرات