۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۲۰۵
آیت الله حائری شیرازی

قدرت واقعی در قیام کردن برای اهداف والای انسانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، قدرت آمریکا و ایادی استکبار را پوشالی خواند و گفت: قدرت در سلاح نیست بلکه در قیام برای اهداف والای انسانی است.
آيت الله حائري شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حائری شیرازی، نماینده خبرگان رهبری امروز در هشتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با اشاره به اتفاق رویدادهای مختلف در جهان، تأکید کرد: جهان شاهد تحولات و رویدادهای مهم زیادی در زمان های کوتاه است اما به دلیل اینکه ریشه در اعماق وجودی انسان ندارد، بدون ریشه بوده و زودگذر است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تفاوت موضوع انتظار با کمونیست و لیبرالیست تصریح کرد: تفاوت مساله انتظار با تفکر کمونیست و لیبرالیست در این است که موضوع انتظار و مهدویت، انرژی های مافوق هسته ای انسان را در راستای اهداف متعالی انسان سازی شکوفا کند.
 وی در ادامه افزود: بسیاری از دولت ها با تفکر اومانیستی و با شعار مبارزه با ظلم و ستم، قیام کردند و به قدرت رسیدند. اما به محض به قدرت رسیدن حقوق انسان ها را ضایع و به آنها ظلم کردند.
 آیت‌الله حائری شیرازی با اشاره به قیام حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: قیام حضرت برای براندازی اکراه است نه تأسیس اکراه. انتظار برای قیام حضرت یعنی عبور از حالت پست و رسیدن به حالت وجودی انسان. دوره غیبت، دوره امتحان الهی و در عین حال مصیبت بزرگی است.
  نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود در مورد قدرت های پوشالی آمریکا و ایادی استکبار جهانی تصریح کرد: قدرت و ضعف در سلاح نیست بلکه در قیام برای هدف والای انسانی است و قدرت و ابهت های دروغین آمریکا و قدرت های پوشالی استکبار جهانی طبل تو خالی بیش نیست. /958/پ202/ج
 
ارسال نظرات