۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۲۱۲
آیت‌الله جوادی آملی:

هدایت جامعه بدون معرفت امام زمان امکان ندارد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر این که هدایت جامعه بدون معرفت امام زمان(عج) میسور نیست، گفت: شناخت حجت زمان بدون اطلاع از حضرت رسول اکرم (ص) ممکن نیست و معرفت پیامبر بدون شناخت خدا میسر نیست.
آيت الله جوادي آملي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، روز گذشته در پیامی به مناسبت افتتاح مسجد امام هادی(ع) و مجتمع فرهنگی امامزاده قاسم(ع) آمل با بیان این که مهم‌ترین مرکز جاذبه مذهبی، مسجد و حرم اهل بیت(ع) است، گفت: طلوع اسلام در ایران و تکمیل آن به دین کامل الهی به وسیله دو وزنه یاد شده بوده است.

 

وی با اشاره به این که متأسفانه بعضی مناطق از ولایت بهره‌ای نبردند و برخی مناطق از ولایت بهره‌مند شدند، افزود: طبرستان مهد قرآن و عترت شد که مسجد و سایر مراکز در کنار حرم امامزادگان بنا می‌شد.

 

این مفسر برجسته قرآن کریم با تاکید بر این که هدایت جامعه بدون معرفت امام زمان(عج) میسور نیست، تصریح کرد: شناخت حجت زمان بدون اطلاع از حضرت رسول اکرم(ص) ممکن نیست و معرفت یافتن نسبت به پیامبر(ص) بدون شناخت خدا میسر نیست.

 

حضرت آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: مردم این سرزمین در احیای قرآن و آثار تشیع شهره تاریخ بوده و هستند و امام راحل فداکاری مجاهدان نستوه این شهر را در وصیت نامه خود ارج نهادند که خون‌های پاک شهدا، جانبازی، آزادی و آزادگی نخبگان واقعی سهمی تعیین کننده در تحکیم جمهوری اسلامی داشته است.

 

این مفسر قرآن کریم در پایان پیام خود توفیق روزافزون برای مسؤولان نظام، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و متولیان آستانه امام زاده قاسم(ع) آمل را از درگاه ایزد منان مسالت کرد./950/د102/ج

ارسال نظرات