۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۲۳۹

ارائه برنامه های ورزشی متناسب با سنین مختلف در نمایشگاه دودهه بصیرت همراه با ولایت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد ورزشی هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با اشاره به برنامه های ورزشی مختلف این هیئت و کانون برای گروه های سنی مختلف از ارائه برنامه های ورزشی متناسب با سنین مختلف در غرفه این واحد در نمایشگاه دودهه بصیرت همراه باولایت خبر داد.
ارائه برنامه های ورزشی متناسب با سنین مختلف در نمایشگاه دودهه بصیرت همراه با ولایت

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا یارقلی، مسؤول واحد ورزشی هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، با اشاره به برنامه های ورزشی مختلف این هیئت و کانون برای گروه های سنی مختلف از ارائه برنامه های ورزشی متناسب با سنین مختلف در غرفه این واحد در نمایشگاه دودهه بصیرت همراه باولایت خبر داد.

یارقلی تصریح کرد: بی شک امروز به خاطر سهولت و سکونتی که ناشی از تکنولوژی می باشد نیاز بی اندازه به تحرک و فعالیت دارد وورزش که جایگاهی والا در سفارشات دینی دارد و هم مورد تاکید متخصصان علمی است، می تواند نقش کلیدی در سلامت روحی و جسمی جامعه داشته باشد.

وی افزود: فعالیت این واحد در کل به دو بخش ورزش های همگانی(خانوادگی) وورزش های تخصصی تقسیم می شود.

مسوول واحد ورزشی هیئت وکانون خادم الرضا(ع) ادامه داد: این دوبخش مهم به واسطه حضور رده های سنی مختلف در آمار اعضای خادم الرضا(ع) طراحی شده اند وهدف کاری خود را با توجه به نیاز وتقاضا در رده های سنی مربوط خود تعیین کرده اند که از این میان می توان به برنامه های پیاده روی و کوهپیمایی حومه قم اشاره داشت.

وی اضافه کرد: ازجمله برنامه ها و حرکت هایی که در بخش ورزش تخصصی انجام شده است نیز می توان به تشکیل تیم فوتسال، تیم بسکتبال وفعالیت دررشته های تنیس روی میزوشنا اشاره داشت.

یارقلی با بیان اینکه کمبود برنامه ها درجهت اشتیاق دهی وتشویق خانواده ها به ورزش همگانی در سطح کشوری واستانی خادم الرضا(ع) را به این فکر واداشت که در این راستا برنامه ریزی داشته باشند خاطرنشان کرد:اقبال عمومی به این برنامه ها در تشکل های مردمی دینی از این بابت زیاد است که خانواده ها اطمینان بیشتری به اعضا ومدیران آن ها دارند و شاید این به واسطه تبلیغات فرهنگی باشد که در ضمن این برنامه ها انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: کسب مقام قهرمانی در مسابقات فوتسال سازمان های مردم نهاد، کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات فوتسال جام رمضان هیئات مذهبی، کسب مقام قهرمانی در مسابقات پینگ پنگ سازمان ملی جوانان در رشته خواهران و برادران وکسب مقام چهارم در مسابقات بسکتبال دست جات آزاد از جمله افتخارات هیئت وکانون خادم الرضا(ع) است.

مسوول واحد ورزشی هیئت وکانون خادم الرضا(ع) گفت: در غرفه ای که به این واحد در نمایشگاه دهه بصیرت همراه باولایت اختصاص داده شده است ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد برنامه مسابقه فوتبال دستی و گلف نیز برای سرگرمی نوجوانان مراجعه کننده به نمایشگاه در نظر گرفته شده است و از کسانی که در زمینه های ورزشی استعداد دارند جهت استفاده در برنامه ها ومسابقات مختلف ثبت نام به عمل می آید./919/د103/ن

ارسال نظرات