۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۲۷۳

نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسنی اقامه شد

خبرگزاری رسا ـ علی رغم برخی شایعات مبنی بر ارتحال امام جمعه ارومیه؛ نماز جمعه امروز این شهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسنی اقامه شد.
غلامرضا حسني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه شمال‌غرب، علیرغم برخی شایعات در محافل مختلف و برخی سایت‌های خبری در منطقه شمال‌غرب مبنی بر ارتحال امام جمعه ارومیه، نماز جمعه امروز شهر ارومیه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی اقامه شد.
 
بنا بر این گزارش، امام جمعه ارومیه دو هفته پیش برای انجام معالجات پزشکی و طی مراحل درمانی، در بیمارستان شهید مدنی تبریز بستری شده بود، که پس از بهبودی به منزل شخصی خود در شهر ارومیه انتقال یافت، با این حال برخی سایت‌های خبری در منطقه شمال غرب از مداوای ناموفق در تبریز، خبر داده بودند.
 
این در حالی است که امروز نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی و با حضور پرشور مردم مؤمن و متدین این شهر برگزار شد، پیش از این نیز فرزند نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار رسا از بهبودی امام جمعه ارومیه پس از انتقال به منزل شخصی خبر داده بود.
 
شایعه فوت امام جمعه ارومیه به قدری ساختگی و با سرعت در سایت‌های خبری آذربایجان گسترش یافت که که در محافل سیاسی گفته شده که حجت الاسلام والمسلمین حسنی بعد از مداوای ناموفق در تبریز، از دنیا رفته و مسؤولان شهر به علت مقارن بودن این واقعه با نیمه شعبان، اعلام خبر را به بعد از این عید موکول کرده اند./935/پ202/س
 
ارسال نظرات