۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۳۵۱

«میزان» رادیو معارف برای کارمندان دولت

خبرگزاری رسا ـ پخش ویژه برنامه «میزان» با مشارکت معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری برای آموزش کارمندان و کارکنان دستگاه‌های دولتی آغاز شد.
برنامه ميزان، راديو معارف
 
به گزارش خبرگزاری رسا، پخش سری دوم برنامه‌های آموزشی مشارکتی با معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری با عنوان ویژه برنامه «میزان» از رادیو معارف آغاز شد.

ویژه برنامه «میزان» با هدف تفسیر و تبیین آیات برگزیده قرآن کریم برای آموزش کارکنان دستگاه‌های دولتی تولید شده است. در این برنامه محورهای موضوعی درآمدی بر شناخت قرآن؛ نیاز انسان به قرآن؛‌ بررسی باورها و بایدها(سوره بقره، آیات 1 تا 20)؛ هجرت برای کسب علم و حکمت (سوره کهف، آیات 65 تا 73)؛ پرستش و نیایش (سوره‌های حمد، توحید و قدر)؛ ویژگی‌های مومنان (سوره مومنون، آیات 1 تا 11)؛ سیمای بندگان خاص خدا(سوره فرقان، آیات 63 تا 68)؛ سیمای خردمندان در قرآن (سوره رعد، آیات 19 تا 24)؛ حکمت در قرآن (سوره اسراء، آیات 23 تا 38) و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم توسط حجج اسلام علی اسلامی و حسین صدری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در پایان پخش این سری برنامه نیز آزمونی از محتوای آن برگزار خواهد شد که گواهی قبولی آن جزو گواهی‌های آموزشی کارکنان دولت برای ارتقاء سطح شغلی قرار خواهد گرفت.

ویژه برنامه «میزان» کاری از گروه قرآن و حدیث به تهیه کنندگی و سردبیری سید روح الله شجاعی در 56 قسمت از شنبه 17 تیرماه 91 هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 17:30 از رادیو معارف پخش می‌شود. فایل صوتی این برنامه بعد از پخش جهت استفاده بر روی سایت رادیو معارف نیز قرار خواهد گرفت.

خاطر نشان می‌شود سری نخست از این دوره برنامه‌های آموزشی با نام «فرصت خدمت» پخش شد و هم اکنون آزمون آنلاین آن برگزار می‌شود که تا 23 تیرماه نیز تمدید شده است./919/د103/ن

ارسال نظرات