۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۳۸۲

برگزاری چهاردهمین همایش طلایه داران هدایت با حضور آیت الله سبحانی

خبرگزاری رسا ـ چهاردهمین همایش طلایه داران هدایت 21 تیرماه با حضور آیت الله سبحانی در مشهد برگزار خواهد شد.
برگزاری چهاردهمین همایش طلایه داران هدایت با حضور آیت الله سبحانی

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، چهاردهمین همایش طلایه داران هدایت با سخنرانی حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی و حجت‌الاسلام سید محمود مرویان‌حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان، با پرداختن به دو موضوع «زیارت» و «حمایت از تولید ملی» 21 تیرماه در مشهد برگزار خواهد شد.

 

این گزارش با یادآوری این که در این همایش از400  نفر طلاب حوزه علمیه دعوت به عمل آمده است، می افزاید: به طلاب شرکت‌کننده در این همایش، بسته فرهنگی شامل دو کتاب با موضوع زیارت و تولید ملی اهدا می شود.

 

همایش طلایه داران هدایت در پنج شهرستان‌ تربت‌جام، سبزوار، تربت‌حیدریه، قوچان و نیشابور با فواصل زمانی برگزار می شود و در مجموع دو هزار نفر زیر پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت.

 

بنابراین گزارش، تبیین و تشریح قدرت رسانه و منبر، تبیین سیاست نظام در ابعاد داخلی و خارجی، تبیین نام‌گذاری شعار سال و به رخ کشیدن قدرت نرم تبلیغ دین توسط روحانیان در عالم تشیع از اهداف برگزاری همایش است.

 

گفتنی است، این همایش هر ساله قبل از اعزام مبلغان خواهر و برادر در ماه مبارک رمضان، با هدف و فلسفه آماده‌سازی برای اعزام صورت می‌گیرد./968/پ203/س

 

ارسال نظرات