۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۴۰۳

برگزاری مصاحبه ورودی طلاب جدید در حوزه علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی، از برگزاری مصاحبه ورودی طلاب جدید حوزه های علمیه سراسر استان خبر داد.
مصاحبه حوزه
 
حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: مصاحبه ورودی طلاب پذیرفته شده در آزمون کتبی حوزه های علمیه سراسراستان از سیزدهم تیر ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که 350 نفر از داوطلبان مصاحبه ورودی در این مصاحبه شرکت دارند، اظهار داشت: این تعداد پس از قبولی در مصاحبه شفاهی و تحقیقات محلی و میدانی به مدت یک ماه بعد از ماه مبارک رمضان در دوره اختیار تثبیت حضور پیدا می کنند.

این مسؤول بیان داشت: پذیرفته شدن نهایی در مدارس علمیه استان منوط به این است که شرکت کنندگان دوره های یادشده را با موفقیت پشت سر بگذارند.

حجت الاسلام مقدم خاطرنشان کرد: در راستای برنامه ریزی برای اوقات فراغت طلاب در تابستان سال جاری تا کنون 450 نفر از طلبه های مدارس علمیه استان از جمله مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، مدرس علمیه امام رضا(ع) میاندوآب، مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس و مرکز علمیه امام صادق(ع) نقده به اردوی تفریحی، فرهنگی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی، در ادامه به برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن کریم در استان زنجان اشاره و یادآور شد: 25 نفر از طلاب مدارس سراسر استان پس از گذراندن آزمون های تخصصی و کسب توانمندی های تدریس و تسلط به روخوانی و روانخوانی آیات کلام وحی برای حضور در این دوره سراسری معرفی شدند.

این مسؤول ادامه داد: به منظور پرکردن اوقات فراغت برای طلاب پایه دو و سه حوزوی در هر مدرسه برنامه های تقویتی و ارتقائی در نظر گرفته شده که طلاب در این طرح به مدت 40 روز به مرور دورس می پردازند./936/پ202/س
 
ارسال نظرات