۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۴۲۸

آغاز نام نویسی دوره تربیت مربی نقد وهابیت در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان اعلام کرد نام نویسی از طلاب و مبلغان برای شرکت در دوره آوزشی تربیت مربی نقد وهابیت آغاز شد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

 

حجت الاسلام محمد آل مبارک، مسؤول واحد آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از نام نویسی دومین دوره آموزش تربیت مربی نقد وهابیت در سطح عالی ویژه طلاب و دانش پژوهان حوزه علمیه خبر داد.

 

 

وی با تأکید بر این که اتمام سطح یک حوزوی مدرک مورد نیاز این دوره است، تصریح کرد: نام نویسی تا 30 تیرماه سال جاری در محل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان واقع در پادادشهر، خیابان ششم، پلاک 6 انجام می شود.

 

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که این دوره شهریور سال جاری به مدت یک سال برگزار خواهد شد، عنوان داشت: در پایان دوره گذشته آموزشی تربیت مربی نقد وهابیت در خوزستان قبول شدگان این دوره به عنوان سخنران و مربی به اداره های آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و ارگان های دیگر اعزام شدند

 

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت پرورش مربیان نقد وهابیت در خوزستان گفت: هر مبلغ برای اعزام و آغاز کار تبلیغ خود می بایست دوره های عمومی، تکمیلی و تخصصی نقد وهابیت را پشت سر بگذارد که واحد آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان این دوره را از سال 88 آغاز کرد./ 9463/ت303/ب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات