۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۴۲۹

اعزام یکصد مبلغ بشیران جوان در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان گفت:100 نفر از مبلغان بشیران جوان در مناطق خوزستان اعزام شدند.
حجت الاسلام محمد دبيري فرد

 

حجت الاسلام محمد دبیری فرد، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام 100 نفر از مبلغان بشیران جوان در مساجد مناطق کلانشهر اهواز، آبادان، اندیمشک و رامهرمز خبر داد.

 

وی با اشاره به اهداف اعزام بشیران جوان به مناطق مختلف استان یادآور شد: این اعزام با هدف آموزش احکام، قرآن، نماز، دیدار با خانواده شهدا و تبلیغ چهره به چهره انجام می شود.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که مدت تبلیغ 80 روز می باشد اظهار داشت: تاریخ اعزام از یکم تیرماه تا دهم شهریورماه سال جاری است.

 

وی با تأکید بر این که دوره های آموزشی ویژه مبلغان بشیران جوان از مهرماه سال گذشته تا فروردین سال جاری برگزار شد، گفت: اعزام بشیران جوان برای چندمین سال متوالی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم نمایندگی خوزستان صورت می‌پذیرد.

 

حجت الاسلام دبیری فرد در پایان سخنان خود گفت: سال گذشته 80 نفر به عنوان مبلغان بشیران جوان اعزام شدند که امسال افزایش20 درصدی داشته است./9463/ت303/ب

 

ارسال نظرات