۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۵۱۵

دوره آموزشی کوتاه‌مدت مهدویت در تبریز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ بنیاد بین‎المللی امام مهدی(عج) تبریز دوره آموزشی کوتاه مدت مهدویت ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را برگزار می کند.
دکترين مهدويت


عباس دانش‌آموز، مدیرعامل بنیاد بین‎المللی امام مهدی(عج) تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از آغاز دوره آموزشی کوتاه مدت مهدویت خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و ورزشکاران از 17 شعبان آغاز و تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


وی با بیان این‌که دوره‌های کوتاه مدت مهدویت به صورت رایگان و برای حضور تمامی اقشار جامعه طراحی و اجرایی می شود، گفت: این دوره با عنوان « امام زمان خود را چقدر می شناسید؟» به طرح مباحث، مبانی و اصول اولیه مهدویت می پردازد.


مدیرعامل بنیاد بین‎المللی امام مهدی(عج) تبریز ادامه داد: پیش از این دوره ‌های آموزشی مهدویت ویژه طلاب و فرهنگیان استان نیز برگزار شده بود، که با استقبال پرشور طلاب مدارس علمیه استان همراه شد.

 

وی با اشاره به این‌که دوره‌های مختلف آموزشی مهدویت بنیاد تنها در روزهای خاصی از سال خلاصه نمی شود، تصریح کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت مهدویت در طول سال با هدف توجه به ضرورت و اهمیت امام‌شناسی، گسترش فرهنگ ولایت و مهدویت و آشناسازی جوانان با مبانی مهدوی برگزار می شود.


بنابر این گزارش، نشست تخصصی مهدویت با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه سپاه ناحیه مرند در محل حسینیه ستاد این سپاه و با سخنرانی حجت الاسلام فوادیان از اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار شد.


حجت الاسلام فوادیان در سخنانی اظهار داشت: ارزش و اعتبار ماه شعبان به وجود مبارک حضرت مهدی موعود(عج) و انتظار برای فرج ایشان است و امروز جهانیان، ملت ایران را با مسئله بسیار مهم «انتظار برای فرج» می شناسند.


 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) است، به‌خاطر همین است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام تلاششان را برای براندازی این نظام ولایی به کار بسته‌اند.


حجت الاسلام فوادیان افزود: غرب با طرح مسائل التقاطی، لیبرال دموکراسی را منجی بشریت معرفی کند، این در حالی است که لیبرال دموکراسی امروز به بن بست و از درون به پوچی و تباهی رسیده است، وظیفه امروز شیعیان تلاش برای زمینه سازی برای ظهور منجی آخرالزمان است./935/پ203/ب

ارسال نظرات