۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۵۳۵

پاسخ به پرسش‌های اعتقادی در کانال ندای اسلام رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه«پرسش و پاسخ اعتقادی» با هدف پاسخ به شبهات اعتقادی و دینی مخاطبان انگلیسی زبان از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای پاسخ به شبهات اعتقادی و دینی مخاطبان انگلیسی زبان و علاقمندان به دین اسلام و مذهب تشیع، کانال ندای اسلام رادیو معارف اقدام به تولید و پخش برنامه «پرسش و پاسخ اعتقادی Question & Answer on Islamic Beliefs » کرده است.

بر اساس این گزارش، این برنامه با هدف آشنا سازی مخاطبان با شبهات وارده در حوزه اعتقادی دین، به موضوع شبهات وارده در بحث جهاد در اسلام و دیدگاه شیعه در این باره با کارشناسی حجت الاسلام  عباسعلی براتی، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه خواهد پرداخت.

برنامه «پرسش و پاسخ اعتقادی» به تهیه کنندگی و سردبیری نصیر شفیع پور و گویندگی علی قنواتی در دو قسمت 20 و 27 تیر 91 ساعت 8:45 صبح از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

 خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com  و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود. /919/د102/ن

ارسال نظرات