۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۵۵۵
یکی از علمای اهل تسنن لبنان:

خلع سلاح حزب الله خدمت رایگان به آمریکا و اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ رییس جبهه عمل مقاوم لبنان درخواست خلع سلاح از حزب الله لبنان را خوسته ای شک برانگیز و خدمت رایگان به آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه عمل مقاوم اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، رییس جبهه العمل مقاوم لبنان در پیامی که یک نسخه از آن را به خبرگزاری رسا ارسال کرد خلع سلاح از مقاومت اسلامی را خدمت رایگان به آمریکا و دشمن صهیونیسم توصیف کرد.
 
شیخ زهیر الجعید تاکید کرد: از همه مسوولان لبنانی می خواهم عزم خود را جزم کرده و مشکلات کشور را بر اساس راه حل های ریشه ای حل و فصل کنند و با پیگرد و مجازات عاملان بروز ناامنی در روزهای گذشته به ناامنی در کشور پایان دهند.
 
 
وی از افزایش ناامنی در لبنان در روزهای گذشته ابراز نگرانی کرد و افزود: بستن راه ها، حمل سلاح و ایجاد رعب و هراس در دل مردم کاملا محکوم است و از علما و عقلا می خواهم مردم را به آرامش و پرهیز از ایجاد جنجال در خیابان ها دعوت کنند و فتنه و استفاده از سلاح که ضرر آن متوجه همه ملت خواهد بود را محکوم سازند.
 
 رییس جبهه عمل مقاوم لبنان خلع سلاح از حزب الله لبنان را خدمت به آمریکا و دشمن صهیونیسم خواند و تصریح کرد: درخواست خلع سلاح از مقاومت، درخواستی شک برانگیز است و خدمت رایگان به آمریکا و دشمن صهیونیسم به شمار می آید و حتی از سلاح های کشتار جمعی که اسرائیل در جنگ سی و سه روزه علیه حزب الله استفاده کرد نیز خطرناک تر است.
 
شیخ زهیر الجعید اظهار داشت: استفاده از زبان تعصب افراطی و نعره های طایفه ای و استفاده از کلمات زننده از سوی کسانی که باید پیشگام وحدت صف و کلمه باشند، تاسف آور است./980/ب912/ک
ارسال نظرات